PDA

Zobacz pełną wersję : KUJAWSKO-POMORSKIE - czarna lista wykonawców



br
06-12-2003, 08:14
UWAGA OSZUST PRZESTROGA DLA PRZYSZŁYCH KLIENTÓW - CAMP-MONT inż. Michał Baran Bydgoszcz 85-791 ul. Geodetów 7 prowadzona przez Michała Barana jest niesolidna. Nie przestrzega umów, jakość prac jest mierna. W umowie Cmap –Mont zapewnia miesięczne wykonanie usługi, a trwa to już 11 miesięcy. Jakiekolwiek przywoływanie Pana Michała Barana do porządku nie przynosi skutków. Przestroga dla przyszłych klientów NIE UFAJCIE TEJ FIRMIE. Zresztą postaram się ostrzec przed działalności tej firmy w serwisach branżowych.

Sylwia z Gdyni
17-05-2005, 14:57
Hej :)
Jestem nowa, zielona i szukam informacji :roll:

Jak w temacie, zna ktoś tą firmę, ma wlasne doświadczenia?
Proszę o wszystkie informacje, posty powyżej jest hmmm....dość stary :)

dziękuję

Paty
17-05-2005, 15:17
A dlaczego akurat interesuje Cię ta firma skoro Ty jesteś z Gadańska a firma z Bydgoszczy? Dziwne............... :o

Sylwia z Gdyni
18-05-2005, 07:52
Jestem z Gdyni, to obok...ale nie to samo :lol:
A dlaczego nie może mnie interesować i co w tym dziwnego? Firma jak firma, w Wawie domy budują często Kaszubi lub Górale i nikogo to nie dziwi :)

Teska
18-05-2005, 08:40
a post z 6 grudnia 2003????


pomyłka jakaś...

Janussz
18-05-2005, 08:51
Sylwia
daj spokój. Tak długo trzyma Cię złość do tego pana?

Sylwia z Gdyni
18-05-2005, 10:17
Ależ nie, żadna złość mnie "nie trzyma" :) Dopiero wczoraj znalazłam firmę Camp Mont, zajrzałam na to forum, zobaczyłam post i...pytam, przecież chyba nie ma w tym nic złego i niewłaściwego, że szukam informacji? Każda informacja jest cenna.
Pytam o chyba dość prostą rzecz, nikt nie zna więcej tej firmy, nie ma własnych doświadczeń, ok - szukam dalej.

Sławomir Wroński
29-12-2006, 21:08