PDA

Zobacz pełną wersję : Prośba o pomoc przy urządzeniu pokoju



Sobole
14-10-2011, 12:15
Witam.
Mam do Was wielką prośbę!
Otóż wraz z rodziną zmieniamy mieszkanie i przypadł mi niewielki pokoik (ale w końcu własny :>) . Wszelkie wymiary podam na planie na końcu.
Jestem zielony w aranżacji wnętrz więc chciałbym skonsultować się z osobami bardziej doświadczonymi w tym temacie.
Mieszkanie znajduje się na 4 piętrze, okno wychodzi na stronę północną . Co do kolorów też nie jestem ostatecznie zdecydowany, bardzo podoba mi się ciemne drewno (panele/meble). Co do ścian myślałem coś w kierunku zieleni, ale zostawiam Wam wolną rękę.
Jedyne wymagania, które koniecznie muszą się znaleźć:
-na podłodze panele (+ ew dywan)
-łóżko (myślałem prostym tapczanem. Zajmuje mało miejsca, jest tani i wygodny)
-biurko (do pracy + postawienia laptopa)

Jeżeli da się gdzieś upchnąć szafę to będę skakał z radości. Do tego przydałaby się szuflada ("wyrzuć wszystko co masz w kieszeniach tutaj") i półki/szafka na książki.
Sprawa umiejscowienia biurka. Wszyscy mówili mi, żeby ustawić biurko pod okno. Jednak lekcje odrabiam przeważnie kiedy słońca już dawno na niebie nie ma więc mija się to z celem. Ma to swoje minusy, bo każdy wchodząc do pokoju pierwsze na co patrzy to ekran mojego laptopa. Strasznie denerwujące :/ Tak więc ustawieni biurka gdziekolwiek indziej jest wg mnie lepszym rozwiązaniem (o ile to możliwe).

Będę bardzo wdzięczny za wszystkie pomysły, pokój jest dosyć mały więc upchnięcie wszystkiego jest dla mnie sporym wyzwaniem i mam nadzieje że mi pomożecie.

Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.


Plan:
http://fotoforum.gazeta.pl/photo/8/za/ki/3s6v/d8MUm4tqpk86PXX6ZX.jpg

Elfir
14-10-2011, 13:11
Jak nie chcesz mieć ciemnej nory to postaw na jasne meble i białe ściany.
Najlepsza byłaby farba z rozjaśniającymi pigmentami.

http://img683.imageshack.us/img683/8787/dwedc.jpg