PDA

Zobacz pełną wersję : Zastosowanie poziomnicy laserowej



Tomek0
21-12-2011, 09:10
Witam,
Ostatnio zastanawiam się nad kupnem poziomnicy laserowej. Ma mi służyć głównie do prac wykończeniowych tj. odwieszane sufity, ścianki działowe, glazura itp. Powiem szczerze, że główny nacisk kładę na poziomowaniu profili UD. Dlatego potrzebuję poziomnicy, która ustawiona w rogu ściany, puści wiązke laseru 2/3 kierunki. Czyli w przeciwny róg pomieszczenia, oraz na długościach 2 ścian odchodzących od rogu, w którym znajduje się poziomnica. Słowa przelane na kartke 91060 . Może są inne możliwości poziomnic laserowych np. ustawienie jej na środku pomieszczenia i wiązka laseru będzie padać we wszystkich kierunkach ?. Ceny na allegro są przeróżne i nie wiem czym się kierować bo nie mam doświadczenia z takim sprzętem. Najwięcej ile chce przeznaczyć to 300-400 zł. Proszę was o jakieś propozycje i rady ( za wyjątkiem próby udowodnienia, że szlaufaga jest tańsza i dokładniejsza ).
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie

perm
21-12-2011, 10:38
Te najpopularniejsze (czyt. w miarę tanie) wyświetlają na ścianie krzyż czyli jedna wiązka w pionie a druga w poziomie. Jeżeli kupisz taką poziomicę z samopoziomowaniem (a tylko taką moim zdaniem warto) to przestawienie je w inną pozycję to tylko chwila. Nie potrzebujesz nic więcej.

Tomek0
21-12-2011, 12:13
Pewnie i tak jest, tylko nie zawsze przy przestawieniu ( obróceniu ) poziomica będzie na tej samej wysokości co przed chwilą. Chyba, że mówimy o poziomicy ze statywem. Możesz podać jakieś sensowne propozycje ? starałem się szukać w internecie, ale znalazłem lakoniczne wypowiedzi.

perm
22-12-2011, 05:54
Pewnie i tak jest, tylko nie zawsze przy przestawieniu ( obróceniu ) poziomica będzie na tej samej wysokości co przed chwilą. Chyba, że mówimy o poziomicy ze statywem. Możesz podać jakieś sensowne propozycje ? starałem się szukać w internecie, ale znalazłem lakoniczne wypowiedzi.