PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki dekoder DVBT do odbioru cyfrowej tv naziemnej



adam23g
30-01-2012, 10:36
Witam, zamierzam kupić i zacząć odbierać telewizję cyfrową naziemną, ale potrzebuję dekodera. Nie znam się na tym za bardzo a nie chce kupić badziewia. Proszę o opinie użytkowników.

bluenet
30-01-2012, 11:41
każdy zgodny ze standardem MPEG-4
http://www.skapiec.pl/cat/98-tunery-dvb-t.html?gclid=CLTiudLH960CFYQLtAodeB2Iug

groove
10-02-2012, 18:05
zwykla viva hd 90 lub podobna fajnie chodzi

jarecki89
02-09-2012, 10:33
U nas sprawdza sie taki tuner http://www.goclever.com/pl/pl/goclever_dvb-t_200 i musze przyznać ze i tuner bardzodobrej jakości, i cenowo bardzo korzystnie. Także polecam.

mk64
02-09-2012, 12:33
potrzebuję dekodera.
Ponieważ, na razie, sygnał nie jest kodowany, więc wystarczy zwykły tuner, a nie dekoder ;) Moi rodzice używają Wiwy 50 HD i są zadowoleni.

qqlio
03-09-2012, 08:43
Wiwa hd-50 jest ok, jesli sie nie ma miejsca na pudelko (wpina sie np do gniazda scart bezposrednio, a nwet jesli kabelkiem hdmi to i tak rozmiary sa znikome).
Minus: gdybys chcial np podpinac czasem dysk, pendrive'a z filmami, to grzebanie za TV jest malo wygodne (ale zawsze mozna na stale wystawic przedluzke).

Oprocz Wiwy mam tez Avanti T200 (swoja droga mam wrazenie, ze soft powstaje w tym samym pokoju :-) ), bo ma on wiecej opcji wyjsc - ma np okragle video-out, dzieki czemu uzywajac jakiegos starego tunera tv udalo mi sie wskrzesic zwykly monitor LG Flatron, ktory w silowni pracuje teraz jako TV.

Wiec jesl wystarczy Ci zwykle wyjscie Scart + HDMI, to Wiwa jest chyba najlepsza opcja, ale czasem warto poszukac czegos z innymi gniazdami.

Pzdr

qqlio
03-09-2012, 08:47
Ponieważ, na razie, sygnał nie jest kodowany, więc wystarczy zwykły tuner, a nie dekoder ;) Moi rodzice używają Wiwy 50 HD i są zadowoleni.

Nazwa dekoder jest jak najbardziej w porzadku, poniewaz dekoduje kodek MPEG4.