PDA

Zobacz pełną wersję : absolutnie początkująca



Iskra
07-05-2004, 12:30
Jak napisałam w tytule jestem absolutnie początkującą ogrodniczką :oops: za miesiąc wprowadzam się z mężem do nowego wybudowanego w tempie ekspresowym domku :D
I mam problem podstawowy- działka 4,2 a- dom stoi posrodku działki- więc do zagospodarowania jest tzw obrzeże. I co ja mam z tym zrobić?? Jak posadzę trawę będzie klaustrofobicznie i zero intymności np. na tarasie. No i wypadałoby się oddzielic wizualnie od sąsiadów nie murem, tylko czymś zielonym.
A poza tym lubię zielone bardzo i nie chcę samej trawy!!!!!
Pomocy, co można zrobić na chustce do nosa, praktycznie :cry:
Iskra
Liczę na was.

_weynrob_
07-05-2004, 18:57
Jak napisałam w tytule jestem absolutnie początkującą ogrodniczką :oops: za miesiąc wprowadzam się z mężem do nowego wybudowanego w tempie ekspresowym domku :D
I mam problem podstawowy- działka 4,2 a- dom stoi posrodku działki- więc do zagospodarowania jest tzw obrzeże. I co ja mam z tym zrobić?? Jak posadzę trawę będzie klaustrofobicznie i zero intymności np. na tarasie. No i wypadałoby się oddzielic wizualnie od sąsiadów nie murem, tylko czymś zielonym.
A poza tym lubię zielone bardzo i nie chcę samej trawy!!!!!
Pomocy, co można zrobić na chustce do nosa, praktycznie :cry:
Iskra
Liczę na was.

Trawę to się sieje a jak tak lubisz zielone to może wyłóż dolarami ścieżki :lol: :lol: :lol: :lol:

ariete
07-05-2004, 21:21
To może las tropikalny? Nic nie zastąpi zieloniutkiej trawki :)

ziaba
08-05-2004, 08:20
Droga Iskro

stań na srodku działki, weź szkicownik i spróbuj sobie wyobrazić , czego nie chciała byś oglądać przez ogrodzenie a co byś chciała mieć w ogródku.
Czasami wystarczy taki bodziec, by uswiadomić sobie,że z lewej strony coś nieszczególnie wygląda , trzeba zasłonić, może krzakami, może zywopłotem, roślinami ,które są miniaturkami..jest milion odmian i wersji.
Tylko trzeba od czegoś zacząć.