PDA

Zobacz pełną wersję : Okna MS TYTANOWEtermo vs system Schuco Corona SI 82, które bardziej energooszczędne?



tutli_putli
09-04-2012, 16:26
Może ktoś bardziej obeznany w temacie okien energooszczędnych podpowie mi czy czy Schuco od MS bardzo się różnią parametrami? I które lepiej wybrać do domu energooszczędnego? W grę wchodzę tylko te dwie pozycje, na które dostałam bardzo dobre wyceny, obie na podobnym poziomie - PVC MS TYTANOWEtermo vs system Schuco Corona SI 82
Mam teraz niezłą zagwozdkę a aż tak bardzo nie znam się na tych wszystkich współczynnikach U, k czy g. Czytając posty na forum o oknach mam totalną sieczkę w głowię i sama nie wiem, które będą miały lepsze parametry? Okna w moim domu maja mieć ciepły montaż w ociepleniu.

MS jak podaje producent mają szer 72mm szeroki profil 5-komorowy, specjalnie skonstruowany dla zapewnienia doskonałej izolacji termicznej. W skrzydłach i ramach okiennych w miejsce wzmocnień stalowych, zastosowano rewolucyjny system wzmocnień termicznych MS . Dzięki temu współczynnik przenikania ciepła ramy okiennej został obniżony do poziomu Uf=1,0W/m 2K. W porównaniu z innymi oknami o profilu pięciokomorowym, w których zastosowano szybę 1,0 i wzmocnienia stalowe, parametry cieplne okien TYTANOWYCHtermo PVC* są lepsze o 33%. Zastosowanie szyby superTermo u = 0,5 W/m2K dodatkowo poprawia właściwości termoizolacyjne okien. Okucia antywłamaniowe z kutym, hartowanym ryglem oraz zaczepem ze stali tytanowej w połączeniu z klamką zaopatrzoną w mechanizm zabezpieczający to najsolidniejszy pakiet rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo.

Natomiast na temat Schuco Corona SI 82 producent pisze:


system 7-komorowy zapewnia najwyższą ochronę termiczną i akustyczną, wykorzystywany w budownictwie energooszczędnym i pasywnym
7 komorowe skrzydło o szerokości 90 mm oraz rama 6 komorowa o szerokości 82 mm zapewniają doskonałą izolacyjność termiczną