PDA

Zobacz pełną wersję : parkiet drewniany wstaje- co robić?



kamyk13
23-04-2012, 17:08
Miesiąc temu "fachowcy" położyli mi parkiet drewniany w dwóch pomieszczeniach. W mniejszym właściwie tylko na środku pomieszczenia nie odkleił się, a w rogu pojawiło się wybrzuszenie, w dużym słychać, że miejscami nie trzyma, ale nie są to duże przestrzenie. Jestem laikiem wiec trudno mi ocenić, kto zawinił. Opinia drugiej ekipy (innej), która kładła mi podłogę w salonie w dwa tygodnie po tej była druzgocząca. Od razu zapowiedzieli, że te podłogi nie poleżą, zmierzyli wilgotność na nich i mimo, że poprzednia ekipa ponoć położyła grunt odcinający, wyszła im taka sama, jak surowej wylewki w salonie. W małym pokoju przy jednej z dłuższych ścian nie było szczeliny dylatacyjnej. Do tego klej do dziś jest plastyczny, można ugniatać go jak plastelinę w dłoniach (dwuskładnikowy, grunt miał być odcinający, bo wilgotność była na granicy, ok 3). Także proszę o pomoc, jak to teraz ratować. "Fachowcy", których w końcu udało mi się ściągnąć, twierdzą, że naprawią podłogę, bez zrywania całości, choć nie są w stanie powiedzieć, jak chcą to zrobić? W ogóle trudno się do nich dodzwonić, co raczej mnie nie dziwi. Czy to w ogóle możliwe? I to co jest dla mnie ważne, czy duże pomieszczenie też jest zagrożone, czyli, czy mogę oczekiwać, ze i tam sytuacja będzie się pogarszać? Wiem, że mało napisałam, ale chcę się zorientować w sytuacji i wiedzieć, czy odpuszczać i na własny koszt robić małe pomieszczenie, czy straty będą dużo poważniejsze i szykować się na reklamacje? No i czy w ogóle bez zrywania parkietu i kładzenia nowego da się coś zrobić z małym pomieszczeniem?
Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.

jarekkur
23-04-2012, 22:20