PDA

Zobacz pełną wersję : jaki sterownik nawadniania?



lilka.w
28-04-2012, 17:19
Stoję przed wyborem sterownika nawadniania.Chciałabym ,aby był trwały i łatwy w obsłudze.Będę bardzo wdzięczna za każdą poradę,ponieważ nie znam się na tym!Czy ktoś ma może sterownik Gardeny? nie chcę kupić czegoś tylko ze wzgledu na cenę.

SKula
28-04-2012, 20:05
Gardena to sprzęt wybitnie z pólek marketu - łatwo dostępny , zachwalany przez sprzedawców , ładnie wyglądający i to koniec
za to mało trwały i awaryjny
proponuję bardziej profesjonalne firmy : Hunter, Rain Bird, K-rain, Orbit
naprawdę jakość o wiele wyższa i ceny konkurencyjne
ja mam STEROWNIK XC-6i CORE (wewnętrzny ), firmy HUNTER

113786

i naprawdę polecam
koszt 250 - 350 zależy w jakiej firmie - ale to 6 sekcji , 4 sekcyjne są tańsze

lilka.w
01-05-2012, 10:50
Jasne,że lepsze są rzeczy markowe i drogie- przynajmniej tak powinno być,ale czasem trzeba się zadowolic dostatecznie dobrymi,które bywaja równiez prostsze w obsłudze.Mercedes jest drozszy od fiata,ale fiatem też się można doskonale przemieszczać:)Ja o takiego fiata pytam,gdyż finanse są nadwyrężone po budowie,a ogród trzeba zrobić ,choć może w wersji ekonomicznej ,a nie buisness class.

SKula
01-05-2012, 12:13
ale zgadzam się z Tobą
ja na zestaw Huntera obsługujący 5 sekcji - 200 m rur rozprowadzających
18 zraszaczy, sterownik, czujnik deszczu, skrzynkę na zawory , 5 zaworów
100 metrową linię kroplującą ..... i pełno wszelakich trójników i kształtek
niezbędnych do złożenia tego wszystkiego zapłaciłem ok 1500
Gardena , nie dość że droższa, to jeszcze dużo bardziej awaryjna i mniej trwała

SKula
01-05-2012, 12:14
przecież nie musisz kupować wszystkiego na jeden raz
można zacząć od skrzynki i pociągnąć jedną , dwie sekcje
a potem sukcesywnie system rozbudowywać

SKula
01-05-2012, 12:17
przede wszystkim musisz zacząć od pomiarów ciśnienia wody i wydajności źródła
bez tej wiedzy i pewności co do obliczeń system może w ogóle nie zafunkcjonować