PDA

Zobacz pełną wersję : projekt LUNA pracownia DOMUS



stanislawsto
23-05-2004, 20:00
Witam!

Nabyłem działkę pod miastem i zamierzam pod koniec lata rozpocząć budowę. Obecnie jestem na etapie szukania odpowiedniego projektu i właśnie wpadł mi jeden do ręki, znalazłem go w "Dobrym Domu", a nazywa się "Luna" z "Domusa" http://www.domus.wroc.pl/Luna.html.
Bardzo proszę o wszelkie opinie na temat pracowni, może ktoś już kupił ten dom, albo jakiś inny z "Domusa" ?
Z góry serdecznie dziękuję.

Staszek

maksymilian
23-05-2004, 20:10
Jakiś czas temu kupiłem w "Domusie" projekt tego domu i niedługo będę kończył w nim więźbę. Co do pracowni to nie mam zastrzeżeń, profesjonalna obsługa, projekt w porządku. Pracuję w branży budowlanej, więc służę merytoryczną pomocą.

Ps. Cieszę się, że też ci się podoba ten domek.

Donatka
23-05-2004, 20:26
Ja kupiłam "Plutona" i tez jestem zadowolona.

Andrzej L.
23-05-2004, 20:48
Ja kupiłem "Merkurego" i spoglądam na niego.

Ale tak naprawdę, niedawno nabyłem Lunę, właśnie czekam na pozwolenie na budowę. „Domus” jest rzetelną firmą.

Pozdrawiam

magda9976
24-05-2004, 09:28
W ogóle w Domusie mają bardzo ładne domy. Ja myślałam nad Merkurym ale wybraliśmy coś innego. Zresztą jeszcze projektu nie kupiliśmy więc sprawa jest otwarta (kupimy dopiero po całkowitym uzbrojeniu terenu a to jak wiadomo trwa).
Luna jest bardzo ładna ale moim zdaniem jest jeden problem. WC w kuchni.
Poza tym chyba wezmę go pod uwagę "jako projekt do dalszego rozpatrzenia"

pozdr
Magda

maksymilian
25-05-2004, 19:25
Zgadzam się z Magdą, co do problemu WC w kuchni. Ja zamieniłem WC ze spiżarnią, dzięki temu mam WC tuz przy wejściu (szczególnie przydatnie, kiedy pracuję przed domem i muszę umyć ręce), natomiast dzięki temu mam wielką spiżarnię dostępną tylko z kuchni. Co do wentylacji tych pomieszczeń to zamieniłem murowany komin z kanałami went. na anemostaty z wywietrzakami kalenicowymi.

maksymilian
25-05-2004, 19:50
Witam!