PDA

Zobacz pełną wersję : strop z płyt strunobetonowych



bury_kocur
25-06-2012, 18:30
Szukałam na forum, ale nie znalazłam - w związku z powyższym: czy ktoś ma albo planuje strop jak w tytule? My taki właśnie będziemy zamawiać, ale że jestem zielona w temacie, a czas nagli, proszę o ujawnienie się posiadaczy strunobetonów i podzielenie doświadczeniem :)

hydrogenium
05-07-2012, 20:08
Jak każdy strop ma wady i zalety. W domku jednorodzinnym zawsze liczy się cena.

Tylko przy wieszaniu żyrandoli uważać co by strun nie poprzewiercać bo wtedy może być zonk.

Aedifico
05-07-2012, 20:13
Szukałam na forum, ale nie znalazłam - w związku z powyższym: czy ktoś ma albo planuje strop jak w tytule? My taki właśnie będziemy zamawiać, ale że jestem zielona w temacie, a czas nagli, proszę o ujawnienie się posiadaczy strunobetonów i podzielenie doświadczeniem :)

Jaka przyczyna ,że strunobetonowy? Duże rozpiętości? Bo jak nie to tylko przed znajomymi fajnie brzmi.

slawas86
06-07-2012, 12:47
Ja się przymierzałem do stropu Smart firmy konbet , rozpiętość do 9,2m. Z opisu bardzo fajny produkt.
mam rozpiętość 8,7m (Terwa do 7,2) dlatego pojawił sie pomysł na smarta.
Ostatecznie ze względu na cenę zdecydowałem się zrobić podciągi. Za tydzień rozpoczynam układanie TERIWY

jesteinzyniera
06-07-2012, 17:13
Z czym takie stropy kojarzyć? Z wielką płytą chociażby. Jednym to się kojarzy lepiej, innym gorzej ;) Gorzej tym, którzy spotkali się ze zjawiskiem klawiszowania stropu i bez problemu potrafią wskazać miejsca styków płyt na otynkowanym suficie.

Taki strop wykonasz szybciej, niż monolit i bez zabawy z szalunkami - ale ze względu na wymiary i ciężar potrzebny będzie dźwig. Po ułożeniu płyt betonowane są połączenia między nimi i wieńce. Szczegóły połączeń to już zawartość projektu ;)

amstrong89
06-07-2012, 17:36
Ja położe płyty żerańskie na swoje dwa stropy. myślę że to dobry wybór szczególnie jeżeli chodzi o cenę i o szybkość wykonania.

bury_kocur
09-07-2012, 07:36