PDA

Zobacz pełną wersję : prośba o pomoc w wycenie ogrodzenia



hollly
13-03-2013, 12:39
Witam,
zwracam sie do Was z prośbą o pomoc w wycenie ogrodzenia. Kupiliśmy nieruchomość, uzgodniliśmy ze sprzedającym, że zrobimy wspólny płot oddzielający nasze parcele. Dziś otrzymałem wycenę przeprowadzonych prac. Kwota odrobinę mnie zszkokowała....ale nie znam się, stąd prośba do Was.
Długość płotu 40 m, wysokość około 2 m, szerokość 40 cm, podmurówka na głębokość 130 cm.
1. za wykop pod fundamenty 800,00 -
2. za beton 3.587,75 -
3. wypożyczenie szałunku 150,00 -
4. (bloczki gazobetonowe, cement, piasek, papa, lepik itd) - szacuję ten koszt na 4800 - 5300 PLN,
5. żelazo zbrojeniowe do betonu 300,00,
5. za 4 dni w zeszłym tygodniu zapłata za pracę dla 3 pracowników wyniosła (4 dni x 10 h x 8,00/h) = 800,00
Razem wg stanu na dzień dzisiejszy koszt budowy płotu wynosi: 10.950 PLN

Pozostało murowanie płotu i betonowanie słupów, styropian, tynkowanie lub inmna okładzina, kostrukcja daszku oraz robocizna ca 10 dni x 3 x 8 x 8 = ca 2000 PLN

Razem = 13.000 PLN

To była cena bez tynkowania. Styropianu nie dali. Całość opiewa na kwotę 22 TPLN. Czy to nie za dużo ?

m4rsh4ll
13-03-2013, 14:18