PDA

Zobacz pełną wersję : Ekoklimax Ekozefir 700-UPE lub inna opcja....



Rodmano
07-04-2013, 18:16
Witam,

Poproszę o podpowiedź...

Projektowany dom to 4 kondygnacje:
-piwnica + garaż na 2 samochody+pralnia/kotłowania
-parter salon +kuchnia+łazienka
-piętro,3 sypialnie łazienka
-poddasze,łazienka i 2 pokoje

Powierzchnia każdej kondygnacji to 60m2

Dom ogrzewany będzie piecem gazowym kondensacyjnym + jako alternatywna kominek z płaszczem.

W domu będzie system WM z rekuperatorem z odzyskiem ciepła i GWC żwirowe.

Docelowo w domu będzie mieszkać 5 osób.

Jakiej firmy proponujecie rekuperator?
Jakiej wydajności?
Pani projektant proponuje rekuperator firmy Ekoklimax Ekozefir 700,chciałbym mieć możliwość chłodzenia powietrza latem,stąd pewnie jej propozycja.
Jestem laikiem w temacie... proponowanej firmy w ogóle nie znam... na co zwrócić uwagę przy projektowaniu instalacji WM z rekuperacją i GWC ?

z góry serdeczne dzięki za pomoc.

pozdrawiam

Rodmano
08-04-2013, 11:34
Witam,

Poproszę o podpowiedź...

Projektowany dom to 4 kondygnacje:
-piwnica + garaż na 2 samochody+pralnia/kotłowania
-parter salon +kuchnia+łazienka
-piętro,3 sypialnie łazienka
-poddasze,łazienka i 2 pokoje

Powierzchnia każdej kondygnacji to 60m2

Dom ogrzewany będzie piecem gazowym kondensacyjnym + jako alternatywna kominek z płaszczem.

W domu będzie system WM z rekuperatorem z odzyskiem ciepła i GWC żwirowe.

Docelowo w domu będzie mieszkać 5 osób.

Jakiej firmy proponujecie rekuperator?
Jakiej wydajności?
Pani projektant proponuje rekuperator firmy Ekoklimax Ekozefir 700,chciałbym mieć możliwość chłodzenia powietrza latem,stąd pewnie jej propozycja.
Jestem laikiem w temacie... proponowanej firmy w ogóle nie znam... na co zwrócić uwagę przy projektowaniu instalacji WM z rekuperacją i GWC ?

z góry serdeczne dzięki za pomoc.

pozdrawiam

czy ktoś podpowie w temacie ??

Rodmano
10-04-2013, 20:12
Witam,

Poproszę o podpowiedź...

Projektowany dom to 4 kondygnacje: