PDA

Zobacz pełną wersję : Dobra rada !



pracoholik
23-04-2013, 15:46
Jeżeli jesteś: lekarzem, prawnikiem, nauczycielem, informatykiem lub pracujesz w innych zawodach, które w najmniejszym stopniu nie są związane z budownictwem - odpuść sobie samodzielną budowę domów, kup najlepiej gotowy albo zleć budowę renomowanej firmie. Czas, który mógłbyś zmarnować na budowie lepiej wykorzystaj na pracę zarobkową w swoim fachu i tak zarobione środki przeznacz na zakup gotowego domu.

dzielny_samodzielny
23-04-2013, 16:01
No tak się składa, że ja jestem nauczycielem czyli przed budową pracowałem w zawodzie w najmniejszym stopniu nie związanym z budownictwem. Dodatkowo czas spędzony na budowaniu domu wcale nie uważam za stracony a wręcz odwrotnie. W czasie bydowy domu nie pracowałem jako nauczyciel i sądzę, że zaoszczędziłem więcej budując samemu niż zarobiłbym na pełnym etacie + zdobyte doświadczenie + pewność, że "fahofiec" nic nie spierdzielił, bo zrobiłem sam + niewypowiedziana satysfakcja. WIęc wybacz, ale cieszę się, że sobie nie odpuściłem. :)

P.S. Myślę, że źle trafiłeś ze swoją dobrą radą, bo pewnie nie znajdziesz w temacie Samorobów osób, które żałują...

Tomasz Antkowiak
23-04-2013, 20:30
Jeżeli jesteś: lekarzem, prawnikiem, nauczycielem, informatykiem lub pracujesz w innych zawodach, które w najmniejszym stopniu nie są związane z budownictwem - odpuść sobie samodzielną budowę domów, kup najlepiej gotowy albo zleć budowę renomowanej firmie. Czas, który mógłbyś zmarnować na budowie lepiej wykorzystaj na pracę zarobkową w swoim fachu i tak zarobione środki przeznacz na zakup gotowego domu.

pierdolisz glupoty, mowiac delikatnie :)

czarn-y
23-04-2013, 21:59
pracoholik to pewnie jakis pseudofachura, który tak partoli swoją robotę, że już nie ma zleceń, niech się jebie na ryj
informatyk - buduję sam !

aiki
23-04-2013, 22:03
Technik mechanik - buduję sam - A CO!!!

firewall
24-04-2013, 06:22