PDA

Zobacz pełną wersję : GWC a glina



papi240
30-04-2013, 20:12
Witam czy na takim podłoży GWC się sprawdzi ?
wody gruntowe bardzo wysokie, teren na którym można zapomnieć o piwnicach a nawet kanale w garażu
186804186805

nydar
30-04-2013, 20:40
Przetestuj na rurach łączonych wg.patentu gentonxa rurkami termokurczliwymi.Ja dodatkowo założył bym bandaże z włókna szklanego nasączonego żywicą epoksydową a po wyschnięciu objemki.Przetestuj dla potomnych się przyda.Wymyśl jedynie co ze skroplinami.

kangaxx
01-05-2013, 06:17
jest woda więc zamiast testować wynalazki zrób glikolowca

papi240
01-05-2013, 14:51
przetestować to mogę np nową perfumę

to jest koszt i bałagan na podwórku więc nie chciał bym eksperymentować
zrobie glikolowca, ile metrów rury kupić ?
jestem w temacie zielony, wiem że na forum jest wszystko może na weekendzie coś więcej poczytam o temacie
pozdrawiam

michal_l
09-05-2013, 13:36
sensowny glikolowy zaczyna się od 150 metrów - lepiej zrobić 200 metrów

generalnie polecam gotowe, inteligentne rozwiązania takie jak nasz AQUACOMPLUS

proszę o kontakt na priva

owp
10-05-2013, 19:59
Ile kosztuje u Was 200 metrów takiego glikolowca?

michal_l
11-05-2013, 10:43
od 2013 mamy w ofercie osobno urządzenie AQUACOMPLUS [ wszystkie elementy w solidnej obudowie z inteligentnym sterowaniem]
za 2150,00 EUR netto a do tego trzeba dokupić samą rurę PE-40 w cenie 1,9 EUR netto /metr lub PE-25 w cenie 1,50 EUR netto/metr
oraz glikol proporcjonalnie do długości i stężenia jakie chcemy osiągnąć np. koncentrat 10 l kosztuje 60,00 EUR, koncentrat 20 l glikol biodegradowalny] kosztuje 132,00 EUR

tak licząc na szybko w "maksymalnie wypasionej" wersji:
Urządzenie AQUACOMPLUS z 200 metrami rury PE 40 i koncentratem glikolu do sporządzenia 50% roztworu [ mniej więcej do -35C]
kosztuje ok. 2700 EUR netto czyli po dzisiejszym kursie: 11 tys PLN netto bez VAT.
Wniosek:
Za cenę rurowego [rehau] można mieć najlepszego możliwego glikolowca, zużywającego tylko 8W energii.