PDA

Zobacz pełną wersję : Czy na taki sufit można kłaść gładź?



Michalll193
22-09-2013, 21:26
Witam to mój pierwszy temat na tym forum.Gdzieś wyczytałem że jak chce się położyć gładź na np. sufit to musi on być równy.Jestem początkujący i dlatego mam pytanie, czy na taki sufit jak ten na zdjęciu mogę dać gładź bez obawy że będą potem jakieś problemy?Reszta sufitu jest równa oprócz tej na zdjęciu.

Edit:Te pęknięcia są bardzo małe zaś pozostałości po tym czymś co wygląda jak gips bardzo cienkie

zeusrulez
23-09-2013, 10:01
Uważam, że tak czy owak byłby lepszy gips szpachlowy. Chociaż gładzią to też zrobisz, tylko musi być trochę gęstsza.
Możesz również kupić na pierwszą warstwę gips szpachlowy a na kolejną gładź.
Mi b.dobrze pracowało się na szpachlowym franspola. Bardzo łatwo się go szlifowało.
Te pęknięcia to napraw. Wyskrob rowki podobne do tych jak fazowane krawędzie płyt g/k. Wypełnij uniflott'em czy też vario. Odczekaj aż wyschnie. Na to kolejna warstwa tej samej spoinówki i wklej taśmę papierową, taśmę namocz w wodzie. Przyłóż się do szpachlowania tych spoinówek !!!

Pozdrawiam
Z

Mikolaus
25-09-2013, 10:32
Ja bym te pęknięcia powiększył, potraktował unigruntem, gładzią polimerową i taśmą flizelinową. A tych pozostałości nie można zeskrobać?

zeusrulez
25-09-2013, 12:00
Ja bym te pęknięcia powiększył, potraktował unigruntem, gładzią polimerową i taśmą flizelinową. A tych pozostałości nie można zeskrobać?

Gładź polimerowa to chyba nie najlepsze rozwiązanie to naprawy tego sufitu.

Wójtala
27-09-2013, 10:57
Na początku należałoby sprawdzić czy skrawki tych "wybrzuszeń" nie będą łatwo odpadały, jeżeli tak - trzeba je zrzucić. Wszelkie pęknięcia powinno się otworzyć i uzupełnić na nowo.

Michalll193
30-09-2013, 12:05