PDA

Zobacz pełną wersję : JUWENTUS - DSC, czy SOLID - NAPCO - PILNE!!



wg
16-07-2004, 09:43
Witam,
Mam dwie oferty porównywalne finansowo - instalacja alarmowa + monitoring.
Jedna - Juwentusu - cały sprzęt DSC,
Solidu - NAPCO.
Muszę dzisiaj się zdecydować, będę bardzo wdzięczny za opinię.

Tomasz M.
16-07-2004, 10:03
Włodek, nie wiem czy sam sprzęt jest tu najważniejszą kwestią. Nie znam się na tym, ale podejrzewam, że jeżeli konfiguracja systemu jest taka sama (rodzaj i liczba czujek itd.), to systemy będą zbliżone jakościowo. Ale b.ważne jest też zaufanie co do uczciwości i rzetelności monitoringu i patroli. Pytałem różnych ludzi o różne firmy (nie tylko te dwie) w tej właśnie kwestii, o Juwentusie słyszałem chyba najmniej negatywów, choć to może być przypadek. Oczywiście, jeśli mają marnych montażystów alarmów (Solid ma podobno dobrych), najlepszy monitoring nie pomoże.

krzysztofh
16-07-2004, 13:48
Jeżeli potrafisz zrobić alarm sam lub zlecić komuś warto zastosować DSC. Są to sprawdzone i pewne centrale i czujki, choć czujki nie muszą być DSC koniecznie. Jak w danym układzie domu pasuje Ci zastosowanie innej czujki (innej firmy) to można ją spokojnie zastosować.

Nie ma potrzeby wiązać dwóch spraw tj monitoringu i instalacji systemu alarmowego.
Ja robiłem sam alarm na DSC i podpisałem umowę z SOLIDEM. Montarzysta montujący nadajnik bardzo chwalił DSC jako niezawodne systemyi często stosowane.

Jeżeli chodzi o wybór firmy monitorującej to trzeba zrobić rozpoznanie ilu mieszkańcow jest podłączonych w okolicy i wybrać częściej wybieraną firmę. Im więcej mają obiektów w danej okolicy tym więcej mają też patroli w tym miejscu. Ceny umów mają pewnie porównywalne, ale warto też sprawdzić.

Jerzysio
16-07-2004, 13:56
Firmy ochroniarskie mają z reguły "stałe" punkty postojowe, przejedź się po okolicy i zobacz kto i gdzie stoi ? Wybierz tego kto albo stoi blisko, albo