PDA

Zobacz pełną wersję : Pokój dla faceta-muzyka



karlosnike
03-01-2014, 15:22
233059


Witam

W niedalekiej przyszłości będę remontował swój pokój. Pokój jest po starszej kobiecie, na podłodze jest gumoleum w kształcie dużych płytek, które są przyklejone do podłogi. Na ścianach jest tandetna tapeta, sufit biały. Pokój jest prawie kwadratowy, na jednej ścianie okna (jak na obrazku). Zależy mi na tym aby pokój był typowo męski, tak że jak się wejdzie, to będzie wiadomo że mieszka tutaj facet. Jestem muzykiem, więc muzyczne wstawki jak najbardziej na miejscu. Jedyne co zostanie w tym pokoju to rozkładana sofa.
Prosiłbym o pomoc w wyborze:

- tapety (ściany zapewne są w strasznym stanie, więc nie opłaca mi się ich gipsować i malować),
- mebli (myślałem o szafie na ubrania, komodzie albo regale z pudłami).
- podłogi (położyć na to gumoleum jakąś wykładzinę? jakieś pomysły? )
- lampy
- układzie pokoju
- ewentualnej narzuty na sofę

Liczę na Waszą pomoc!

Pozdrawiam!

karlosnike
03-01-2014, 16:35
Dodam tylko że stawiałbym na minimalizm i nowoczesność, czyli max jedna szafa na ubrania i komoda lub regał

Elfir
03-01-2014, 17:22
za mało danych. Jaka muzyka? Czy sprzęt grający będzie w pokoju? Ten pokój ma być sypialnią? Czy przyjmowac się będzie w nim gości? Potrzebne jest miejsce do pracy?

Elfir
03-01-2014, 17:25
Na gumoleum mozna płozyć panele, jeśli jest rowne. Lub zedrzeć gumoleum.
Na ściany można przykleić tapetę do malowania.

karlosnike
03-01-2014, 17:34
Pokój jest sypialnią, nie ma w niej żadnych instrumentów. Goście bywają czasami więc jakiś stolik by się jeszcze przydał. Panele odpadają, ponieważ chcę to zrobić jak najmniejszym kosztem. Tapetę do malowania można przykleić na tę obecną ?

karlosnike
03-01-2014, 17:46
Miejsca pracy jako takiego nie potrzebuję. Zajmuje się muzyką jazzową. Chodzi mi generalnie o wybór tapety oraz jej koloru, oraz jakieś podpowiedzi odnośnie mebli.

Elfir
03-01-2014, 18:25