PDA

Zobacz pełną wersję : Tynkowanie cegły _ Pomocy



damiansa
14-04-2014, 18:52
Witam to mój pierwszy post na tej stronie Wiec jeśli wstawiam go w złym miejscu to proszę o przeniesienie :)
Mój problem wygląda tak 254684

Strasznie kurzy się z tej cegły wiec chciał bym to otynkować :P nie chodzi mi o trzymanie ciepła chciałbym żeby to wyglądało jak zwykła ścianą w pokoju.
MAm nadzioeje ze ktos pomoże :)) dzieki

EWBUD
14-04-2014, 19:56
Mój Kolega pomalował taką ścianę wodą "szklaną" efekt jast taki jakiego oczekujesz: nie kurzy się.
Ale i wyglądu nie zmieniło :)

Balto
14-04-2014, 20:22
Kurzy się z cegły? Pomalowanie lub przejechanie "szkłem wodnym" to jeden ze starych sposobów na stworzenie niechłonnej na wodę cegły i lub zaprawy. Pomysł niezły pod warunkiem że ściana jest sucha.

damiansa
14-04-2014, 20:50
szkoło wodne ?? hmm co to takiego ?? jestem w tym naprawdę zielony ...
Czyt to Jest to co się stosuje żeby cegły nie mokły ?? I czy to moze byc stosowane wewnątrz i jak z odorem ??

Kasia Wojtek
15-04-2014, 08:05
Nie wiem jak ze szkłem wodnym, ale sprawę kurzenia powinien załatwić jakikolwiek impregnat do cegły/piaskowca.

damiansa
15-04-2014, 17:46
a niemoge jej zaszpachlowac czyms?? cement np ?? i czy potrzeba do tego betoniarki ?\

Balto
15-04-2014, 20:52
Kasia Wojtek: szkło wodne: http://pl.wikipedia.org/wiki/Szk%C5%82o_wodne -> ciocia wiki, w każdym razie daaawno temu jak był bywszy system to dodwano tego do zapraw i betonu by uszczelnić...
damiansa: a po co zaszpachlować to chcesz? Taka cegła wygląda rewelacyjnie... Zgadza się można kupić impregnaty.

SPW
29-03-2015, 11:57