PDA

Zobacz pełną wersję : Remont "babcinej" kuchni letniej



misia24
27-04-2014, 11:48
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, :rolleyes:

Kiedyś tutaj zaglądałam, oglądałam projekty domów, marzyłam o budowie, ale w rezultacie nie wybudowaliśmy z mężem domu, lecz kupiliśmy gospodarstwo rolne do remontu. :rolleyes:Długo by pisać, nie wiem czy kogoś to interesuje dlatego od razu przejdę do sedna sprawy.

Jak wspomniałam jest to gospodarstwo rolne, dlatego oprócz domu na posesji stoi także stodoła, kuchenka letnia i kilka innych budynków.

Mój problem to właśnie kuchenka letnia, którą chciałabym wyremontować własnymi siłami. Mąż upiera się że trzeba zdejmować dach i robić belkę nad drzwiami i oknem, aby wesprzeć całą konstrukcję budynku, jednak na to będę czekać kolejne 10 lat, albowiem jak każdy wie mężowie są cały czas zapracowani i mają inne zajęcia niżeli remontowanie jakiejś tam kuchenki letniej. Dlatego chciałabym zrobić to samodzielnie, a że jestem laikiem do kwadratu, pozwoliłam sobie poprosić o pomoc tutaj.:confused::confused::confused:

oto kilka zdjęć:

256869256870256871256872256873

pierwsze zdjęcie to kuchenka z tyłu (nie wiem jak to się fachowo pisze), dalej dwa zdjęcia z przodu, i po jednym zdjęciu obu boków, z zewnątrz budynek wygląda zdrowo, przynajmniej tak mi się wydaje...

zdjęcia w środku będą w kolejnym poście, mam nadzieję że ktoś się zainteresuje moim tematem:confused:

misia24
27-04-2014, 11:55
ciąg dalszy mojej kuchenki...

tak jak na zewnątrz wygląda dość dobrze, w środku widać że lata stała nie używana i wymaga generalnego remontu:(

256879256880256881256882

misia24
27-04-2014, 12:03
Tutaj już dokładnie widać pęknięcia ścian, starałam się wszystkie wyłapać, jak również miejsce gdzie stała kuchnia kaflowa (poprzedni post), na jej miejsce mam zamiar zakupić kuchnię węglową gotową, toteż odbudowywanie nie wchodzi w grę,

256884256885256886256887