PDA

Zobacz pełną wersję : Cennik



mikepolarny
17-05-2014, 14:45
Witam,

Potrzebuję porównać ceny usług z oferowanymi przez znajomego.

Wymiana rozdzielni elektrycznej w domu jednorodzinnym

Usługi to:

Wymiana różnicówki, wymiana coś tam nadprądowy 3-fazowy 2x, nadprądowy 1-fazowy 14 szt, wymiana 15 kontaktów, wykonanie pomiarów elektrycznych.

Jest to dom zbudowany 15 lat temu przez partacza. Całą rozdzielnie trzeba wyrzucić, zamienić na nową by docelowo móc odebrać dom.

Mam wątpliwości co do cen zaoferowanych przez znajomego.

Jestem kompletnym laikiem i proszę o wyrozumiałość jeśli czegoś nie napisałem.

Czy mógłbym prosić o podanie rynkowych cen dla każdej z usług oddzielnie?.

dendrytus
17-05-2014, 16:52
Albo ci stawki odpowiadają albo nie. Albo się gość zna i dla tego ma wysokie stawki albo jest malarzem pokojowym i dlatego stawki są wysokie ( duże ryzyko zabicia siebie lub kogoś, ewentualnie pożaru, stąd wysoka stawka ubezpieczeniowa. Albo masz do niego zaufanie albo nie. Jeśli jest za drogi to weź tańszego.

Stawki rynkowe w Warszawie? Ja za 1 godziny pogadanki o KNX z inwestorem biorę 200 zł + VAT, konkurencja oprócz pogadanki robi kalkulacje, kosztorys i wypełnia kilka stron tekstem za 0 zł +VAT. Możesz sobie wybierać.

PS.
Znajdź dwie firmy z twojej okolicy i wyślij im zapytanie na maila. Nie szukaj na drugim końcu Warszawy bo cię skasują za dojazdy.

mikepolarny
17-05-2014, 23:05
nigdy bym tak info nie szukał, bo wynikiem byłby sam spam, ale poświęciłbym trochę czasu na szukanie informacji
EOT


Ja też nie. Zapewne jednak byś trafił na forum na którym jestem moderatorem bez względu na "głupotę/prostotę/nieznajomość tematu" uzyskałbyś odpowiedź/podpowiedź.

elpapiotr
17-05-2014, 23:08
Akurat. Moderator zakichany
Tu też Cię zjedli, i to bez cebuli. Na surowo :