PDA

Zobacz pełną wersję : proszę o pomoc w doborze kolorów, bo jestem Zielony...



kikan
19-06-2014, 22:03
Witam wszystkich, każda rada na wagę złota więc proszę się nie ograniczać :)
Do tej pory projekt i wszystko robiłem wymyślając na bieżąco, co jak widać nie najlepiej wyszło np. drzwi okna, podcienie belki nie są w jednej linii..., za grube slupy/kolumny

obecnie białym klejem jest zaciągnięte. W obu wnękach są płytki elewacyjne i mam je też kupione na fundamenty, także tarasu bok (nie wiem czy nie za dużo ich będzie) Na olowie długości domu gdzie są drzwi do kotłowni taras jest węższy (ze schodami na być równy), tam po całości mają być ponad 6metrowe stopnie z kostki drobnej i taras wyłożony także kostka z posypka jasna i grafit 40x40cm semerlock ).

Podbitka jest też grafit, a pod nią bońka ok 20cm i 5cm grubości.

Największe zmartwienie to jakie kolory zastosować żeby ładnie było. Wydaje mi się, że pozostaje teraz dalej iść w szarości.

co myślicie o takiej kompozycji:
Ciemna szara bońka pod podbitką i ciemne słupy podporowe (co obniżyło by troche budynek), a reszta jasny szary. Tylko te płytka elewacyjna na fundamencie znów byłaby ciemniejsza.
Chciałbym mieć też jakaś ozdobę dodatkową, szczególnie na ścianie gdzie jest jedno okno, bardzo tam pusto.
Może od okna prawego frontowego, poprowadzić jakieś linie/ bonie, za winkiel w prawo aż do okna na prawej ścianie?

podoba mi się bonia z ostatniego foto, tylko kolory raczej odwrotne ?

z góry dziękuje za wszystkie sugestie :)

kikan
19-06-2014, 22:12
foto
Witam wszystkich, każda rada na wagę złota więc proszę się nie ograniczać :)
Do tej pory projekt i wszystko robiłem wymyślając na bieżąco, co jak widać nie najlepiej wyszło np. drzwi okna, podcienie belki nie są w jednej linii..., za grube slupy/kolumny