PDA

Zobacz pełną wersję : wst?pniak



Japan
17-07-2002, 12:13
Witam wszystkich ,,Forumowiczów", jestem rodowitym Warszawiakiem
i chyba dlatego mam jej już tak dosyć, że zdecydowałem się na budowę domu :smile: . Działkę kupiłem dwa lata temu 18 kilometrów od centrum na południe po stronie Pragi. Obecnie skrobię pieniążki wraz z żoną na dom. Jestem na poziomie załatwiania warunków zabudowy i architekta. Ponieważ działka jest wąska, muszę robić projekt indywidualny. Jestem w średnim wieku. Niestety dopiero teraz uczę się spraw technicznych związanych z budownictwem, ale chętnie mogę pomóc w sprawach związanych z alarmami ( z wykształcenia jestem elektronikiem i trochę przy alarmach pracowałem). Rozpoczęcie budowy planuję na początek 2003 r. (Myślę, że zdąże).
Zacząłem poszukiwania ekipy budowlanej. A może ktoś ma dobrą i tanią :smile:) ? Obecnie prawie codziennie śledzę forum, ponieważ jest tutaj dużo mądrości wynikających z doświadczeń ludzi, a takie cenię najbardziej. Może zaczne pisać swój dziennik budowy? Kto wie. Kreci mnie to ponieważ lubię dzielić się swoimi doświadczeniami. Mam nadzieję, że ze wzrostem moich wiadomości i doświadczeń będę mógł się nimi dzielić. Pozdrawiam Was.

<font size=-1>[ Ta Wiadomość była edytowana przez: Japan dnia 2002-07-17 13:15 ]</font>

kasiek
17-07-2002, 15:59
Gdzie dokładnie zamierzasz się budować? Na linii Otwockiej?

Japan
17-07-2002, 21:21
Dokładnie to Józefów. Pozdrawiam.

Anula
18-07-2002, 08:18
czesc i czolem. My się budujemy w Radosci. Ekipe na przyklad moge polecić moją tylko nie wiem jak u nich z terminami. Jesli jestes zainteresowany to daj znać na priv. A Józefów jest bardzo ładny i blisko do Świdra :smile:. Pozdrawiam i mam nadzieję ze sie zobaczymy przy okazji następnego spotkania grupy warszawskiej

kasiek
18-07-2002, 09:32
Józefów jest miłą miejscowością. Myślę, że będzie Ci się tam fajnie mieszkało.