PDA

Zobacz pełną wersję : szuka uczciwego fachowca do zrobienia ogrodzenia



relaks
20-08-2014, 19:31
Witam. Jestem kompletnym laikiem (niestety) ale porwałam się... kupiłam działkę budowlana 35 km od Warszawy i...chciałabym jeszcze w tym roku ją ogrodzić.. to kawałek mojego miejsca na ziemi, na skraju wsi.... Myślalam o ogrodzeniu z siatki, na podmurówce. Jaka najlepsza-najtrwalsza jest siatka? Jaka dac podmurówkę. Jakie parametry techniczne powinna spełniac siatka, podmurówka? Może ktoś zna dobrą, sprawdzona firmę, albo osobę. która to zrobi fachowo i za rozsądną cenę? działka jest w kwadracie - 1000 m2. :)

Balto
20-08-2014, 20:01
Jeśli działka jest w kwadracie ok 32 mb x 32 mb to najstaniej będzie zrobić tak: kupić w sumie ok 50 słupków stalowych, takich by dało się je wkopać na ok 1,0 m; i wystawały te 1,5 - 1,7 metra, kupić do tego ogrodzenie pływające licząc ok 50 kompletów a ok 46 zł za komplet, w narożnikach zacząć kopać dopasować by jakoś to wyglądało i tyle. Na dól dechy, reszta - na zwykłej siatce leśnej, i tak potem może się okazać, że trzeba będzie ją częściowo zdemontować... bo będzie budowa.

relaks
21-08-2014, 06:53