PDA

Zobacz pełną wersję : kupno, remont mieszkania potrzebna pomoc teoretyczna :P wc kuchnia itd.



zozo
27-11-2014, 17:29
Witam!

Mam na imię Mariusz i witam serdecznie wszystkich użytkowników i pomocników forum ;) Wspólnie z żoną w końcu udało nam się nabyć mieszkanko :rolleyes: w którym niestety czas się trochę zatrzymał :( tak wiec bez remontu się nie obejdzie, Zwracam się do was ponieważ na pewno będę potrzebować waszej pomocy w niektórych momentach trwającego remontu. Postanowiłem otworzyć temat w którym za niedługo pojawia się zdjęcia mieszkania oraz zdjęcia z remontu. jednak już teraz mogę przewidzieć ze będę miał problem z hydraulika oraz pewnymi elementami kanalizy bo z tego jestem zielony :oops: fajnie by było gdyby znalazła się grupa osób która z chęcią :D pomoże mi przez to przejść hehe co o tym myślicie ?? warto pisać czy raczej nie znajdę tu takowej pomocy ?

romole
27-11-2014, 22:09
Pomorzecie?
Pomorzemy!
-Nim pomrzemy...

zozo
28-11-2014, 13:02
sorki za literówkę :P ciesze się nie będę sam hehe wiem ze wiele tematów się powiela, ale jak już ruszę z remontem to może być trochę mało czasu na szukanie odpowiedzi :P

zozo
02-12-2014, 13:47
witam ponownie zaczynam przerabiać temat wod kan ... chciałbym pociągnąć do kuchni ciepłą wodę z junkersa bo do kuchni dochodzi tylko zimna woda, gdzieś usłyszałem ze dobre są plastikowe rurki i ze bardzo łatwo się je montuje za pomocą zgrzewarki, o czym trzeba pamiętać robiąc taki zabieg ?

Elfir
02-12-2014, 16:49
Polecam pisac o konkretnych problemach w działach dedykowanych - o wodzie i kanalizie w dziale woda i ścieki, O ogrzewaniu w dziale ogrzewanie.
O planach na rozmieszczenie mebli czy scian działowych w dziale "projektowanie wnetrz"

zozo
03-12-2014, 13:33
ok wiem rozumiem .. liczyłem ze znajdzie się osoba z doświadczeniem która by śledziła mój temat i przy okazji pomagała :D ale faktycznie lepiej chyba będzie śmiecić w osobnych tematach. ale jakby się znalazł osobnik do pomocy teoretycznej to zapraszam :D