PDA

Zobacz pełną wersję : Malowanie pokoju (stara farba odpada)



boroowik
12-01-2015, 19:26
Witam serdecznie!
Zaznaczę na wstępie, że jeżeli chodzi o roboty budowlane jestem totalnie zielony, chciałem pomalować pokój, wcześniejsze malowanie miało miejsce z 6 lat temu, nie było ono robione przeze mnie. Postanowiłem położyć farbę gruntująca na ścianę po czym pomalować farbą lateksową, ale podczas malowania farbą gruntującą odpadła mi stara farba z dwóch ścian, mniej więcej połowa ściany, sufit oraz dwie pozostałe ściany bardzo fajnie dały się pomalować i wszystko jest ok, rozmawiałem z znajomym, powiedział Mi, że muszę zdrapać wszystko ze ścian i zamówić fachowca, koszt około 800zł + materiały (te dwie ściany około 25-30m). Podpowiedziano mi także, że mogę położyć na te ściany płyty gk, z tym, że chciałbym teraz uniknąć takich wydatków bo to ostatnie pomieszczenie w domu do remontu i fundusze już są przy końcu, chciałbym odratować te ściany, żeby chociaż wytrzymały rok, potem już wezmę fachowca i teraz moje pytanie co ja jako laik mogę zrobić z tymi ścianami ????

Nadmienię jeszcze, że nie mam pojęcia z jakiej przyczyny z tych ścian zeszła ta farba

G.N.
13-01-2015, 07:34
Nie wiem czemu miałbyś kłaść płyty GK na ściany. Z powodu że farba odpada? O spadających tynkach nic nie piszesz. Oczywiście możesz. Możesz też zrobić sufit podwieszony, stiuki weneckie i marmurową posadzkę, ale skoro chcesz minimalizować nakłady środków i pracy możesz tego również nie robić. ;)