PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc w aranżacji dużego pokoju w bloku z balkonem



Szymek128
13-03-2015, 09:42
Witam,

Z zawodu jestem informatykiem, lecz nie mam bladego pojęcia w projektowaniu i aranżacji mieszkań nie mam jakiś wizji. Wiem że są osoby które maja ten tzw (smak) i mogą dobrze doradzić ;) . Mogę podać wymiary pokoju jakie będą potrzebne i mniej więcej co bym chciał aby było w tym pokoju. Jeśli chodzi o układ to już dalej nie mam wizji aby to jakoś ciekawie było zrobione i rozmieszczone. Czy mogę prosić kogoś o pomoc :( ???

kinka
13-03-2015, 09:50
Musisz wrzucić rzut pokoju lub szkic z zaznaczeniem wymiarów,otworów okiennych,drzwi i tego co ma w nim być...............?

Szymek128
13-03-2015, 10:08
Dobrze ! Dziś zmierzę i rozrysuje to najlepiej jak to potrafię, zrobię skan kartki i wrzucę jeszcze dziś tutaj :) Kurcze nie spodziewałem tak szybkiej reakcji i pomocy na tym forum bardzo mi miło :) Pozdrawiam

Szymek128
13-03-2015, 12:49
308464

Szymek128
13-03-2015, 12:54
Może nie jestem w rysunku geniuszem ale starałem się :) Chciałbym aby ten duży pokój był gościnnym pokojem z biokominkiem z ledowym podświetleniem taki nowoczesny taki elegancki aaaaaa i zapomniałem mam parkiet w chyba jodełkę jakoś tak :)

joliska
13-03-2015, 13:12
Czy poleciłbyś mi model komputera, gdybym powiedziała "chcę komputer, który będzie mieć touchpada"?
Identycznie jest tutaj: jakiego koloru jest podłoga, jakiego drzwi? Ściany są pomalowane? Co oprócz kominka ma być w tym pokoju: sofa, tv, szafa, stół, komoda, fortepian???

Szymek128
13-03-2015, 13:56