PDA

Zobacz pełną wersję : Dziennik Zielonej - KOMENTARZE



Strony : [1] 2 3 4

Zielona
23-07-2002, 12:26
Witam wszystkich forumowiczów.
Zapraszam do komentowania moich poczynań budowlanych.
Pamiętajcie, że jestem ZIELONA i wszystkiego się dopiero uczę.
Pozdrawiam

<font size=-1>[ Ta Wiadomość była edytowana przez: Zielona dnia 2002-07-23 13:27 ]</font>

Pawell
23-07-2002, 13:15
Również zamierzam kryć dach dachówkami Tondach angoba, czy możesz określić jak duży masz dach i jaki kształt, dla porównania kosztów z moim dachem.
pozdrawiam Paweł

Zielona
23-07-2002, 13:26
Dach 230 m.kw.
Dwuspadowy + nad tarasem dwuspadowy + nad garażem dwuspadowy.
Pochylenie 45 stopni.
Link do projektu mojego domu jest na początku dziennika.
Pozdrawiam

maksiu
06-08-2002, 12:55
Wiesz co, przeczytałem o twoich przebojach ze stropem i już zaczynam się bać, jakby u mnie tak się zaczęło dziać to pewnie bym już leżał sztywny, a nawet jeśli nie to pewnie długo bałbym się wejść na taki trop, jednak płyta żerańska ma swoje dobre strony :smile:
pozdrawiam

Macias
06-08-2002, 13:01
Czytajac jakie mieliscie problemy samemu sie zdenerwowalem.
Wiem ile to nerwow was kosztowalo.
Myslami jestem z Toba, wszystko bedzie dobrze.
Pozdrawiam
Maciej

Zielona
06-08-2002, 13:02
Maksiu
To mają być słowa otuchy?

Zielona
06-08-2002, 13:02
Macias
Dzięki

maksiu
06-08-2002, 13:07
Sorry Zielona, ale jak przeczytałem to co napisałaś to zobaczyłem oczami wyobraźni siebie w takiej sytuacji i kolana podmna sie ugieły. Na szczęscie to tylko chwilowa reakcja.
Wierze że wszystko będzie dobrze i będziesz miała super strop, w końcu jak sama napisałaś wszystko było przygotowane wzorcowo.
A zeby podnieść cię na duchu to chętnie ofiarowałbym się na osobę która będzie testować ten strop, ale niestety dzieli nas jakies 600 km. Głowa do góry napewno będzie dobrze
pozdrawiam

Jasiu
29-08-2002, 11:10
Ja się nauczyłem (już dawno temu), że warcholstwo popłaca.