PDA

Zobacz pełną wersję : Nowe mieszkanie - aranżacja



Mateusz89
27-04-2015, 14:23
Witam zakupiłem mieszkanie. Mam puste białe ściany kompletnie nie znam się na aranżacji wnętrz. Prosiłbym o kilka wskazówek jaki kolor scian mebli by pasował

Tak wygląda salon.

Jaki kolor ścian i mebli pasowałby do podłogi myślę wstawić meblościankę, komodę narożnik. Czekam na propozycję

Mateusz89
27-04-2015, 14:29
Witam na jaki kolor pomalować przedpokój?

joliska
27-04-2015, 15:21
Meble białe, szara sofa. Przedpokój szary.

:D :D :D

Mateusz89
27-04-2015, 15:28
Ale panele jasne drzwi mam ciemne myślałem o ciemnych meblach brąz i kolor ścian jasny beż? Czekam na inne propozycje a jaką farbę do malowania ścian polecacie dulux dekoral śnieżka może inne?

joliska
27-04-2015, 15:36
Ja polecam farbę Benjamin Moore :)


A tak zupełnie serio:
- poczytaj o farbach na forum - setki stron
- pokaż, co Ci się podoba - Ty tam będziesz mieszkał, nie my.

kminek
29-04-2015, 09:06
Możesz kupić ciemne meble, a do nich białą sofę. Ładnie, nowocześnie to wygląda. Z kolei przedpokój zrobiłbym w kolorze zielonym oliwkowym z dodatkami ciemnego brązu.

Eustachy.m
06-05-2015, 12:02
Mam podobne mieszkanko aranżowane przez [moderowano] i ściany są pomalowane na kolor jęczmienia, taki ni to żółty. Zrezygnowałbym z meblościanki, szkoda przestrzeni i ciężko jest ją przestawić w razie, gdyby aranżacja się znudziła.

E-Rzecznik Śnieżka
05-06-2015, 20:48