PDA

Zobacz pełną wersję : Dokończenie budowy sprzed 20 lat - zmiany



Qoolmer
09-09-2015, 12:56
Witam,

Planuję z żoną dokończyć przerwaną 20 - 25 lat temu budowę domu mojego teścia (dom już jest nasz), architekt narysuje nowy projekt z zaproponowanymi przez nas zmianami, a te zmiany należy wykonać, gdyż stary projekt jest bardzo nieprzemyślany, nie znam się na budowlance dlatego proszę was o pomoc.

Kluczowe pytanie - czy można ganek widoczny na zdjęciach zaadaptować do łazienki? czy warto?, a co z budową nowego ganku? czy może być w proponowanym przez mnie miejscu widocznym na rysunku? Nie chcę zostawiać tego ganka, gdyż korytarz prowadzący do niego znacząco zmniejszyłby mi wymiary łazienki oraz uniemożliwił budowę garderoby, pomieszczenie na niebiesko na moim rysunku nie ma ścianek działowych.

330096
330097
http://ifotos.pl/zobacz/Projekt-d_spewwxp.png

Elfir
09-09-2015, 16:38
ganek stoi na dwóch betonowych słupach. Trzeba byłoby ocieplić i ganek (w tym od spodu), ale i słupy.
Raczej bym kierowała się ku rozebraniu go i dobudowaniu drewnianego (lub konstrukcja szkieletowa), nieogrzewanego, oddylatowanego termicznie od domu (i balkonu).
Może być otynkowany tak samo jak dom.


http://images67.fotosik.pl/1167/8bc94e2f2ff13c07gen.jpg

Frofo007
09-09-2015, 16:52
Specjalistą to ja nie jestem, ale 20-25 lat gołe mury narażone na warunki atmosferyczne to raczej w dobrym stanie nie są.

Qoolmer
09-09-2015, 17:14
Dom zbudowany jest ze ścian składających się z dwóch pustaków żużlowych z watą szklaną pomiędzy nimi i wydaje mi się, ze ich stan jest niezły, jedynie ganek jest z jednej warstwy pustaków.