PDA

Zobacz pełną wersję : Biedni absolwenci



bard
25-07-2002, 13:38
No tak skończyłam studia budowlane o dosć wąskiej specjalizacji-geotechnika, skończyłam renomowaną uczelnię i pełna zapału zaczęłam szukać pracy. Skutkiem tego jest to że pracuję jako sekretarka w firmie zupełnie nie zwiazanej z branżą. Nie chciały mnie firmy budowlane (skończyłam studia z ocena ponad dobrą, otrzymywałam stypendia naukowe oraz niejednokrotnie nagrody za osiągnięcia)poniewaz nie mam doświadczenia, a gdzie ja mam zdobyc doświadczenie? Niestety nie moge pozwolić sobie na pracę jako darmowy stażysta. Mogę zawsze wrócić na Uczelnie ale przecież ja chciałam projektować, budować, rozwijać się a nie pomagać wyedukować kolejne rzesze studentów którzy o ile nie będą znali nikogo z branży budowlanej zasilą kolejne szeregi bezrobotnych lub też po 5 latach ciężkiej pracy przekwalifikują się. Najtragiczniejsze jest to że ja "zabieram" pracę jakiejś absolwentce administracji która majac wujka w firmie budowlanej pracuje na budowie. Niedługo dojdzie do tego, że zawody "będą przechodzić" z ojca na syna. Jestem troszke raozżalona. Taka pogoda.

franekF
25-07-2002, 13:42
Witaj, nie łam się, zawsze możesz służyć pomocą forumowiczom w zakresie problemów z Twojej specjalności :smile:. Satysfakcja zawodowa gwarantowana!

bard
25-07-2002, 13:49
Trudno być jednocześnie sekretarką i ciągle być na bieżącow branży budowlanej, ale staram się jak mogę. Dziękuję za szybką odpowiedź. Pozdrowionka

kasiek
25-07-2002, 14:25
Witaj.
Może na początek byś napisała, czym Twoja specjalność się zajmuje. Jakoś nie potrafię wymyśleć, a chętnie bym się dowiedziała.
Trzymam kciuki, żeby Ci się udało znaleźć pracę w zawodzie.
Kasia

sanipro
25-07-2002, 14:58
Nie mam recepty na Twój problem. Dobrze że o tym napisałaś. O tym trzeba mówić. Ci którzy mają pracę nie zawsze to zauważają i doceniają.
Z mojej strony widzę to tak:
- Trochę optymizmu
- Nie oczekuj, że znajdziesz ofertę pracy w prasie (chociaż nie jest wykluczone)