PDA

Zobacz pełną wersję : Panasonic Aquarea nowe modele 2016



werka878
23-10-2015, 12:24
Witam
Czy cos wiecie na temat nowego modelu tej pompy na rok 2016?
Ja od firmy ktora ma szkolenia w panasonicu wiem ze nowy model ma miec nowy dizajn oraz menu w jezyku pl:no: . Menu ma byc mocno rozbudowane oraz bedzie posiadac port usb aby instalator mial mozliwosc szybkiego wgrania ustawien z pendrive:wiggle: .

mkm silesia
24-10-2015, 19:05
Oczywiście będzie też nowa cena a oprócz tego
-możliwość sterowania zewnętrznym źródłem
-możliwość sterowania dwoma obiegami wtórnymi
-możliwość podłączenia czujnika temp. bufora
-licznik energii a więc odczyt przepływu, cop, itd,
-licznik czasu pracy i załączeń sprężarki,
-bardziej "przyjazny" timer i pewnie jeszcze perę rzeczy o których już zapomniałem.
Jednostka zewnętrzna bez zmian

Piencu
16-11-2015, 10:47
Witam,
Czy w nowym rozwiązaniu bedą wprowadzone jakieś zmiany pod katem obsługi PV?
Jestem laikiem, wiec podpytam:
Dwa obwody wtórne, to znaczy mógłbym jednocześnie grzać podłogówkę i wtłoczyć ciepłe powietrze przez klimakonwektory kanałowe - chodzi mi tu o pory przejściowe, gdzie podłogówka jeszcze sie nie nagrzała a temperatura juz spadła.

mkm silesia
17-11-2015, 20:48
Witam,
Czy w nowym rozwiązaniu bedą wprowadzone jakieś zmiany pod katem obsługi PV?
Jestem laikiem, wiec podpytam:
Dwa obwody wtórne, to znaczy mógłbym jednocześnie grzać podłogówkę i wtłoczyć ciepłe powietrze przez klimakonwektory kanałowe - chodzi mi tu o pory przejściowe, gdzie podłogówka jeszcze sie nie nagrzała a temperatura juz spadła.

Myślę że tak coś tam było o sterowaniu zaworem mieszającym jak dostane do ręki nowe dtr to się okaże

JacekBB
18-11-2015, 14:06
Tak naprawdę wszystko wyjaśni się, kiedy pompy będą na rynku a to może mieć miejsce nawet wiosną 2016 r. Z tego mi wiadomo początkiem roku mają pojawić się modele do c.w.u. zaś dopiero później modele do ogrzewania c.o.

Piencu
18-11-2015, 21:22
Dzięki za info.
Czekam zatem...

mkm silesia