PDA

Zobacz pełną wersję : mam 19 lat i budownictwo to moja pasja



technik
02-09-2004, 17:58
Witam.Mam lat 19 i budownictwo mnie fascynuje.Bardzo interesuję się nowoczesnymi systemami oraz projektowaniem w programie AutoCad i innych programach mi dostępnych :) Jestem uczniem 5 klasy technikum budowlanego, mój dział to "budownictwo ogólne". Chętnie nawiąże współpracę z ludzmi, którzy tak jak ja lubią tą dziedzinę :)

technik
02-09-2004, 18:14
chcę jeszcze powiedziec ze Muratora prenumeruję od około 6-7 lat z bratem, który za rok będzie inżynierem :)

_ZBYCH_
02-09-2004, 19:01
Witaj Technik :D

Może dopiszesz w swoim profilu skąd jesteś?

technik
02-09-2004, 20:09
OK napisałem :)
Widzę Zbych że systemami alarmowymi się zajmujesz?

02-09-2004, 20:35
Cześć Technik :).
Gdy byłem w Twoim wieku również uczyłem się w "budowlance" i prenumerowałem Muratora. Okres studiów spowodował, że zdecydowalem się na wybór konkretnego kierunku - inzynieria środowiska, Muratora przestałem prenumerować. Ale obecnie powoli wracam do korzeni ;).
A jesli chodzi o projektowanie w innych programach komputerowych to gorąco polecam MegaCAD - niezwykle wydajny, łatwy do opanowania, posiadajacy minimalne wymagania sprzętowe, z możliwością pisania własnych programów wspomagających projektowanie w bardziej uniwersalnych językach niż LISP, a jednocześnie bardzo tani.

_ZBYCH_
02-09-2004, 21:17
OK napisałem :)
Widzę Zbych że systemami alarmowymi się zajmujesz?
http://www.zbychdom.republika.pl/icon/morda_tak.gif

Między innymi...

technik
02-09-2004, 21:25
Witaj Falkon. Z tego co mówisz to ten MegaCad zapowiada sie bardzo ciekawie. Jeśli wpadnie mi kiedyś w łapy to sprawdzę co potrafi :) Narazie staram się opanowywać AutoCada, bo jestem zdania, że lepiej umieć jedną rzecz ale perfekcyjnie niż kilka rzeczy w stopniu podstawowym.

technik
02-09-2004, 21:29
Między innymi...