PDA

Zobacz pełną wersję : Który model okien wybrać?



krzysiek1987
08-12-2015, 17:28
witam chce kupić okna i nie wiem które wybrać nie znam się na tym więc proszę o pomoc.mieszkanie w bloku.
http://oknokoncept.pl/okna/systemy-pvc-oknoplast/koncept,produkt-1069 a druga opcja taka http://oknokoncept.pl/okna/wnd/okno-wnd,produkt-1134
Proszę o szybką odpowiedź bo chce już zamówić okna. Z góry dziękuje i pozdrawiam

finlandia
09-12-2015, 11:54
Zakładam że sprzedawca, którego stronę tu linkujesz nie ma swojego zdania i nie potrafi uzasadnić wyboru?
Najlepiej w tej sprawie wypowiedziałby się pan z Oknopplastu, bo okna wyglądają na zbliżone technicznie. Pozostaje kwestia "markowości" obu produktów, co przekłada się na cenę.
Więc wybierz te, na które Cię stać.

krzysiek1987
09-12-2015, 16:49
Zakładam że sprzedawca, którego stronę tu linkujesz nie ma swojego zdania i nie potrafi uzasadnić wyboru?

Ja sam wybrałem sobie te okna, a strona jest przypadkowa. Chciałbym, żeby ktoś kto się zna na oknach wyraził swoją opinie i pomógł w wyborze. Nie zawsze okna droższe muszą być lepsze a różnica w cenie to około 200 zł.

finlandia
09-12-2015, 16:57
Sorry, ale w takiej przypadkowej firmie chcesz zamówić okna ???
Bo ja mam wrażenie, że to do niczego dobrego nie doprowadzi...

krzysiek1987
09-12-2015, 19:02
Zamówię w firmie oknoplast w moim mieście ale chce usłyszeć opinie kogoś na te,at tych okien, bo nie zawsze osoba sprzedająca zna się na rzeczy. Dlatego chciałbym usłyszeć jakieś zdanie na ten temat.

Oknoplast-Kraków
18-10-2016, 14:52
Szanowny Panie,

Z całą pewnością okna firmy Oknoplast spełnią Pana oczekiwania. Ważne jest przede wszystkim to, by poinformować specjalistę w naszym oddziale o dokładnych parametrach otworów okiennych i konstrukcji domu. Dzięki temu będzie on w stanie dobrać najbardziej optymalne rozwiązanie do Pana potrzeb. Zachęcam również do skorzystania z naszych usług montażowych, ponieważ w ten sposób uniknie Pan problemów z nieszczelnością.