PDA

Zobacz pełną wersję : Nietypowe rozwiązanie rozdzielacza w kotłowni



dlugi122
26-12-2015, 19:43
Witam wszystkich użytkowników FM. Właśnie niedawno zostałem uszczęśliwiony takim dziwnym rozdzielaczem w kotłowni. Kompletnie się na tym nie znam więc proszę bardziej obeznanych Forumowiczów o kilka słów komentarza o takim rozwiązaniu. Wygląda to tak:
341457
Rozdzielacz składa się z czterech zgrzanych kształtek "trójników". Zasilany jest z kotła gazowego kondensacyjnego od prawej strony, powrót do kotła z lewej strony. Poszczególne odgałęzienia patrząc od prawej strony:
- powrót z obiegu grzejników,
- zasilanie obiegu grzejników,
- zasilanie obiegu "podłogówki"
- powrót obiegu "podłogówki"
Jak pisałem wcześniej nie znam się na tym kompletnie, ale chyba jest tu coś nie tak do końca poprawnie. Proszę o pomoc.

fachman19
26-12-2015, 19:53
Niestety błąd ,ale będzie działać . Trzeba będzie utrzymywać wyższą niż potrzeba temp na zasilaniu kotła . Gdyby powrót i zasilanie grzejników zamienić to będzie bardzo ok

Maher
26-12-2015, 21:00
Do czego są te 4 rury w głębi?, może nie do końca dobrze to opisałeś .

Zbyszko125
27-12-2015, 01:02
Witam wszystkich użytkowników FM. Właśnie niedawno zostałem uszczęśliwiony takim dziwnym rozdzielaczem w kotłowni. Kompletnie się na tym nie znam więc proszę bardziej obeznanych Forumowiczów o kilka słów komentarza o takim rozwiązaniu. Wygląda to tak:
341457
Rozdzielacz składa się z czterech zgrzanych kształtek "trójników". Zasilany jest z kotła gazowego kondensacyjnego od prawej strony, powrót do kotła z lewej strony. Poszczególne odgałęzienia patrząc od prawej strony:
- powrót z obiegu grzejników,
- zasilanie obiegu grzejników,
- zasilanie obiegu "podłogówki"
- powrót obiegu "podłogówki"
Jak pisałem wcześniej nie znam się na tym kompletnie, ale chyba jest tu coś nie tak do końca poprawnie. Proszę o pomoc.