PDA

Zobacz pełną wersję : [Zakup] Zmywarka do zabudowy



Ciejaa
12-01-2016, 18:16
Witam,

Chciałbym kupić zmywarkę do zabudowy. Niestety tutaj jestem zielony z racji tego, iż nigdy na dłużej nie używałem zmywarki. Czy moglibyście mi polecić jakieś modele oraz na co/jakie funkcje zwracać uwagę?

PS. Interesuje mnie zmywarka 45 cm.

Dzięki wielkie z góry.
Pozdrawiam

CafeDelTom27
12-01-2016, 18:46
Kupilem najtansza zmywarke posiadajaca az 4 programy ale i tak uzywam tylko jednego ( 70'C)Kupuje do niej najtansze tabletki,sol oraz nablyszczacz.Zmywa u nas codziennie od ponad połtora roku.Mam czteroosobowa rodzine i daje rade.Polecam firmy H......t-A.....n

adamek208
25-01-2016, 21:55
Witam.


Ja kupilem pare miesiecy temu zmywarke siemens sr65m035eu z mozliwoscia zaladunku 1/2. Uzywam proszku do zmywania nie tabletek gdyz czesto uzywam tej w/w funkcji. jestem zadowolony ze sprzetu wiec moge polecic.

PS. sorry ze nie uzywam polskich znakow :)

adamek208
25-01-2016, 22:04
Kupilem najtansza zmywarke posiadajaca az 4 programy ale i tak uzywam tylko jednego ( 70'C)Kupuje do niej najtansze tabletki,sol oraz nablyszczacz.Zmywa u nas codziennie od ponad połtora roku.Mam czteroosobowa rodzine i daje rade.Polecam firmy H......t-A.....n

Tu sie nie zgodze. ja probowalem tancze srodki i u mnie nie zdaly egzaminu. zakupilem sol, proszek i nablyszczacz finish i teraz wszystko gra....

_unnamed
02-03-2016, 10:21
Użytkuję najniższy (w momencie zakupu) model zmywarki Bosch. Nigdy nie było z nią problemu, rzeczy zawsze domyte (chyba, że coś się zsunie i zablokuje wirnik). Pakuję tam też gary i patelnie. Stosuję najtańsze tablety, sól i nabłyszczacz (też najtańsze).

Moi rodzice od 15 lat używają zmywarkę tej samej firmy tylko, że 60tkę. Działa bez problemów - wymienić trzeba było tylko jeden z koszy, gdzie w zeszłym roku ułamał się jeden z pręcików i zaczął rdzewieć.

telka
29-03-2016, 14:03