PDA

Zobacz pełną wersję : Piana PUR OK. jaki producent najlepszy?



Baka890
22-03-2016, 13:29
Witam

Bede ocieplal dach Piana o.k. dach dwuspadowy. chce dac 25cm ocieplenia. dostalem wyceny z roznych firm na rozne piany

mam do wyboru

Quadfoam 500 (najdrozsza)
Bayer (troche tansza)
oraz dwie najtansze
PPC
Polychem

Roznice w cenie sa zauwazalne ale czy w jakosci te piany tez jakos sie roznia? Polychem z tego co widzialem mial klase niepalnosci F wiec go zdyskwalifikowalem chociaz jeden z wykonawcow mowil ze chyba od zeszleo roku maja juz E ale nie byl pewny.

Na ktora z tych Pianek PUR wy byscie sie zdecydowali ? bo ja jestem kompletnie zielony.

MD.
22-03-2016, 13:43
Też miałem ten sam dylemat. Z tego co się zdążyłem rozeznać to obecnie polskie piany niewiele ustępują tym zachodnim. Polychem ma pianę o klasie palności E. Jak do nich napiszesz to przyślą Ci dokumenty (piana ma symbol 0808NF). Ja jednak chyba decyduję się na pianę prodexu crossin attic soft zer względu na niską sorbcję wody. Z tego co wiem to są w trakcie uzyskiwania klasyfikacji ogniowej E na tą pianę (albo już ją mają). No i prodex ma dać gwarancję w przeciwieństwie do polychemu.

Moim zdaniem nie warto przepłacać na te amerykańskie czy kanadyjskie wynalazki tym bardziej, że różnica w cenie to 20 zł i więcej za 25 cm grubości. Zresztą co wykonawca to inna opinia :)

Baka890
22-03-2016, 13:48
MD. dzieki za odpowiedz. czyli rozumiem ze ty jeszcze nie sikales piana tylko tez stoisz przed wyborem? wykonawce masz poleconego czy znalezionego w necie? bo z tym u mnie tez problem...nie mam nikogo z polecenia

MD.
22-03-2016, 15:25
Witam, tak jestem przed ociepleniem pianą. Jestem jeszcze na etapie przygotowywania dachu. Mam dach deskowany pokryty papą i dachówką więc muszę przygotować szczelinę wentylacyjną między pianą a deskami, żeby powietrze mogło swobodnie hulać :)

Baka890
22-03-2016, 19:56