PDA

Zobacz pełną wersję : Ocieplenie garażu w bryle



Piotr Wawa
04-04-2016, 09:01
Potrzebuje porady,
mam do ocieplenia garaż od wewnątrz, stan budynku to SSO i postanowiłem zrobić to sam, żeby trochę coś zaoszczędzić ale i mieć satysfakcję, że coś zrobiłem sam. Do ocieplenia jest więc około 25m2 ścian i 25m2 sufitu. Styropian już kupiłem 10cm grafitu 031.
Teraz pytanie do tych co to robili, czy dam radę to zrobić sam, nie jestem jakimś mega lewusem, ale ogólnie nie mam doświadczenia w kwestiach budowlanych?
Czy ktoś może mi powiedzieć co po kolei mam zrobić i jak, klej/czy pianka, jak zamontować siatkę, jaka grubość kleju na siatkę itp. Ogólnie to po nałożeniu kleju i siatki i tak planuje to ostatecznie zatynkować przez ekipę tynkiem c-w. Czy styropian do stropu trzeba kołkować?
Dzięki za pomoc.

Radosław Krasowski
04-04-2016, 16:04
Na pewno sobie poradzisz.

Najlepiej użyj materiałów caparola to nie będziesz musiał kołkować.

Do przyklejenia styropianu caparol capatect 190 s a potem siatkę caparola wklejasz za pomocą kleju capatect 190.

powodzenia :)

cactus
21-08-2016, 22:11
Podepnę się bo mam ten sam temat. Garaż w bryle, nad garażem sypialnia, a z boku (tylko jedna ściana) pomieszczenie gospodrcze,klatka schodowa i pomieszczenie gospodarcze. Chce odizolować reszte domu od nieogrzewanego garażu. Wyczytałem że nie powinno się dawać zbyt dużo izolacji ze względu na skraplanie sie pary wodnej na scianach. Zakładam dać 5cm styro na tej ścianie graniczącej z domu i 6cm na stropie. Waham sie czy nie dać na stropie 8cm? No i własnie styropianu czy lepiej twardej wełny? Ponoć nie powinno się dawać styropianu na sufitach ze względu na skapywanie podczas pożaru... Może więc taka wełna? https://xn--wena-mineralna-hnc.pl/paroc-plyta-cgl-20-cy-pl.html ktoś stosował ? JAk sie tego trzyma tynk ? Trzeba to kołkować? Do monolitycznego betonowego stropu to byłaby niezła harówka.

wg39070
22-08-2016, 08:15