PDA

Zobacz pełną wersję : Drewniany stół - jaka deska / obróbka



Trachemys
16-05-2016, 23:33
Czesc wszystkim! Zaznaczę na początku, że jestem laikiem.

Chciałbym złożyc stół, potrzebuje instrukcji postępowania. Czy można nabyć gotowe materiały? Jeżeli nie, gdzie mogę nabyć deski i jak je przygotować. Zależy mi na drewnie/efekcie, które jest przedstawione na zdjęciu.

356104

perm
17-05-2016, 05:37
Czesc wszystkim! Zaznaczę na początku, że jestem laikiem.

Chciałbym złożyc stół, potrzebuje instrukcji postępowania. Czy można nabyć gotowe materiały? Jeżeli nie, gdzie mogę nabyć deski i jak je przygotować. Zależy mi na drewnie/efekcie, które jest przedstawione na zdjęciu.

356104Kupujesz deski, obrabiasz, składasz i już. To tak żartem.
Jaką wolisz instrukcję? Video, opis szczegółowy z wyszczególnieniem materiałów, sklepów, maszyn, technik i narzędzi, czy może prezentację powerpoint z tym wszystkim?

olafu80
17-05-2016, 09:36
Przeważnie to wygląda tak, że trzeba jechać do sklepu budowlanego, kupić sobie wszystkie materiały i po prostu robić :) Innego wyjścia nie ma :)

miroslaw1975
17-05-2016, 10:48
Wydaje mi się, że stół który chcesz zrobić jest dość prosty w wykonaniu. Zgadzam się z poprzednikami, trzeba kupić materiały i złożyć, metodą prób i błędów ;)

dzabij
17-05-2016, 12:19
Przeważnie to wygląda tak, że trzeba jechać do sklepu budowlanego, kupić sobie wszystkie materiały i po prostu robić :) Innego wyjścia nie ma :)

Pokarz mi w Polsce sklep w którym kupisz formatyzowane deski z orzecha amerykańskiego (na takie drewno mi to wygląda) ? Lub chociaż lokalny dąb lub jesion ?

Niestety zazwyczaj na zamówienie, ewentualnie można kupić tarcicę i bawić się samodzielnie w obróbkę, która niestety wymaga zastosowania elektronarzędzi. Pilarka stołowa, heblarka, szlifierka, frezarka górnowrzecinowa to minimum i nawet na chińskich narzędziach to tak minimum 1000-1500 PLN inwestycji.