PDA

Zobacz pełną wersję : Prośba o pomoc - praca licencjacka



Agnieszka2105
31-05-2016, 19:49
Witam Serdecznie
Czy mogłabym prosić wszystkich Państwa którzy wybudowali swoje domy o wypełnienie krótkiej ankiety? Piszę prace licencjacką na temat rozwoju budownictwa energooszczędnego i pasywnego w Polsce, jestem studentką 3 roku gospodarki nieruchomościami i Państwa pomoc byłaby ogromna, z góry dziękuje każdemu kto poświeci 2 minuty swojego czasu. Link to ankiety poniżej.

https://docs.google.com/forms/d/1FliNHduwF4MWJKceQe-dNfKJAlMyDM9vzfXCE2kD0JI/viewform

Pozdrawiam
Studentka Uniwersytetu Szczecińskiego

jacek.zoo
31-05-2016, 20:42
Poszlo :) ale moim zdaniem pytania takie ogolnikowe ze nic z nich nie wynika, ale to tylko moje zdanie

Elfir
31-05-2016, 20:56
w dodatku są błędne. Bo źródło ciepła nie ma żadnego związku z energooszczędnością budynku. Więc PC jako "rozwiązanie energooszczędne" jest bez sensu.

Bracianka
31-05-2016, 21:26
Hmm, a poza tym dlaczego niski koszt inwestycyjny jest tylko przy domu tradycyjnym? :p

jajmar
31-05-2016, 22:08
poszło, ale pytania "dziwne"

emilus18
31-05-2016, 22:20
Done :)

Elfir
01-06-2016, 09:51
poszło, ale pytania "dziwne"

Widać, że zadane przez osobę specjalizująca się w "gospodarce nieruchomościami" a nie budowlańca.

Agnieszka2105
01-06-2016, 13:07
Nie jestem budowlańcem, pytania opracowywałam razem z promotorem, powiedział że jak najbardziej są trafione, jeśli ktoś ma jakąś dobrą rade, zamiast ataku to chętnie wysłucham ;)

Agnieszka2105
01-06-2016, 13:09
Ponieważ dom pasywny kosztuje ok 400 tys minimum, nie mówiąc już o wykończeniu, a każdy innym dom, chociażby z dodatkowym koletorem słonecznym to dodatkowe kilka tysięcy do inwestycji ;)

Hmm, a poza tym dlaczego niski koszt inwestycyjny jest tylko przy domu tradycyjnym? :p

Pusia&Kssawery
01-06-2016, 13:18