PDA

Zobacz pełną wersję : Malowanie ścian na starą farbę



pszczolka1
29-06-2016, 22:35
Witam serdecznie. Chciałabym zmienić kolor ściany z ciemnej czerwieni na jakiś jasny kolor. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć:
1) Jak ściągnąć stary kolor? Jest jakiś specjalny preparat albo robić to papierem ściernym?
2) Albo czy na stary nałożyć białą farbę i dopiero wtedy docelowy kolor?
Jestem biedną studentką i chciałabym, żeby nie wyniosło mnie to zbyt drogo :lol2:

Elfir
29-06-2016, 23:50
dobrej jakości farba powinna pokryć w dwóch warstwach

yaris
30-06-2016, 19:31
Te dwie warstwy najlepiej podzielić na pierwszą warstwę: grunt na starą farbę + warstwa nowej farby. A najlepiej do pierwszego malowania dodać to drugie, jak to zawsze bywało. :)

E-Rzecznik Śnieżka
26-07-2016, 22:07
Szanowna Pani,

jeżeli stara farba w żadnym miejscu nie odspaja się od podłoża, dobrym rozwiązaniem jest umycie ścian wodą z mydłem malarskim, a po wyschnięciu pomalowanie ich farbą Śnieżka Barwy Natury (w dwóch warstwach). Ważne, aby nanieść farbę niezbyt cienko.

Gdy stare wymalowanie jest uszkodzone, należy je usunąć za pomocą szpachelki i dokładnie oczyścić podłoże. Polecam wykorzystanie farby Śnieżka Barwy Natury oraz dedykowanej do niej farby podkładowej. Dwukrotne pomalowanie zagruntowanej wcześniej powierzchni powinno zapewnić satysfakcjonujący efekt końcowy.

Pozdrawiam serdecznie,
E-rzecznik FFiL Śnieżka

ani.mozje
27-07-2016, 09:05
Wydaje mi się, że nowa farba powinna pokryć tamten kolor, spróbuj dać dwie warstwy...

sokratis
31-07-2016, 15:40
Z farb, których używałem i które mają bardzo dobre krycie to Magnat jest dobrą marką do polecenia. Na ścianę pomalowaną gruntem wystarczy właściwie jedno malowanie, Ty możesz zrobić dwa i myślę, że wystarczy.

wajsdominik
05-08-2016, 11:10
ja osobiście malowałem Śnieżką, różnymi kolorami nawet na starą farbę. Za każdym razem dwie warstwy kryły dokładnie. :)

anaki112
08-08-2016, 14:16