PDA

Zobacz pełną wersję : Ocieplanie ścian od wewnątrz. POMOCY



McGywer
11-11-2004, 18:34
Mam problem, w sumie jestem laikiem jeśli chodzi o zasady ogólno budowlanych no ale nie ważne bo nie o to mi chodzi.

Mam jedną ściane szczytową i do tego wiecznie w cieniu no i w efekcie był grzyb więc wpadłem na super pomyśł żeby docieplić od wewnątrz bo od zewnątrz będą ocieplać za 2 albo i więcej lat. Więc wziołem połorzyłem fo9lie paroizolacyjną a na nią profile i wełne mineralną a wszystko to przykryłem płytą G/K zwykłą, otapetowałem i pomalowałem i jak już wyschło to wziołem się za wiercenie dzióry na puszke pod pstryczek
dotykam foli i wełny a one mokre. Czy ktoś wie co z tym fantem zrobić albo gdzie popełniłem błond.
Z góry dzięki za pomoc.[/b]

invx
11-11-2004, 19:12
popelniles i to niestety durzo bledow, powinno to wygladac tak:
+szczelina wentylacyjna
+welna
+folia paroizolacyjna
+plyta KGB
a wiec, po pierwsze ociepliles grzyba, po drugie nie zostawilesz szczeliny wentylacyjnej i nie z tej strony dales folie. Teraz to tylko wszystko rozebrac, puki grzyb Ci domu nie "zjadl" :), z sciany usunac grzyba (zaimpregnowac), z zewnatrz zabezpieczyc, zeby sie znowu grzyb nie tworzyl, i ocieplic jeszce raz jak wyzej napisalem.

Snowdwarf
12-11-2004, 09:39
Mam problem, w sumie jestem laikiem jeśli chodzi o zasady ogólno budowlanych no ale nie ważne bo nie o to mi chodzi.

Mam jedną ściane szczytową i do tego wiecznie w cieniu no i w efekcie był grzyb więc wpadłem na super pomyśł żeby docieplić od wewnątrz bo od zewnątrz będą ocieplać za 2 albo i więcej lat. Więc wziołem połorzyłem fo9lie paroizolacyjną a na nią profile i wełne mineralną a wszystko to przykryłem płytą G/K zwykłą, otapetowałem i pomalowałem i jak już wyschło to wziołem się za wiercenie dzióry na puszke pod pstryczek
dotykam foli i wełny a one mokre. Czy ktoś wie co z tym fantem zrobić albo gdzie popełniłem błond.
Z góry dzięki za pomoc.[/b]
--------
pomysł istotnie super
przychylam sie do przedmówcy: