PDA

Zobacz pełną wersję : remont domu z leszu



beg
10-01-2005, 12:02
Chcę wymienić okna w domu z ubitego leszu wybudowanego w latach 50-tych. Boję sie jednak, czy ściany wytrzymaja taką przebudowę. Czy ktoś już robił takie przeróbki. Proszę o porady. Jestem całkiem zielona w tych sprawach i za kazda sugestię i podpowiedż będę bardzo wdzięczna.

gbim
10-01-2005, 20:39
Witaj!

Mogę udzielić odpowiedzi na to pytanie,gdyż moja sąsiadka ma taki domek i 2 lata temu wymieniła okna a dom nadal stoi :wink:
Jeżeli na domu masz jakieś rysy, lub okna chcesz wymienić na większe to proponuję konsultację z jakimś konstruktorem,bądż kierownikiem budowy - tym bardziej , jeżeli okna będą wieksze( wtedy będziesz potrzebowała niestety pozwolenia na budowę z Urzędu Miasta, chybaże masz "pewnych" sąsiadów)
Pozdrowienia
Grażyna

beg
13-01-2005, 17:00
DZIEKI JAK NIE WIEM CO.... :D MOICH DYLEMATOW JESZCZE ZA MALO, PONIEWAZ WOGOLE ZASTANAWIAM SIE CZY INWESTOWAC W REMONT TEGO DOMU. Z JEDNEJ STRONY CHCIALABYM ZACHOWAC OJCOWIZNE Z DRUGIEJ STRONY KASY ZA MALO...CO TY NA TO? beg

gbim
31-01-2005, 10:11