PDA

Zobacz pełną wersję : Plan zagospodarowania przestrzennego.



androzek
11-01-2005, 18:32
Kochani ,jestem zupełnie zielony.Czaję się na działkę w duzym mieście,trochę na uboczu,prawie jak na wsi.Właścicielem jej jest jeszcze mój znajomy ale od trzech lat czeka na plan zagospodarowania przestrzennego i nie może jej podzielić ( 10000 m2)oraz sprzedać.Wiadomo,że teren na pewno będzie pod zabudowę niską.Proszę o odpowiedź na pytania:
- czy jednym wyjściem jest czekanie na plan zagospodarowania przestrzennego czy może jest jakaś furtka?
- gdzie się dobijać o termin jego powstania ( ciągłe impulsy pobudzające urzędasów do pracy ,żeby dla świętgo spokoju wytworzyli ów plan)

rafałek
11-01-2005, 19:35
Urzędasó nie pogonisz. Dowiedz się czy jest studium dla tego terenu. Ja dzięki temu dostałem WZiZT. Może i nawet dzięki temu że planu nie było "ponegocjowałe troszkę" - miedzy innymi lekko podbiłem nachylenie dachu (z 33 do 45 stopni, choć potrzebowałem max 38 :D - ale co więcej to nie zaszkodzi).

Lukrecja
12-01-2005, 07:49
w Polsce tylko ok. 15% terenów ma ustalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. dla każdej nieruchomości owym planem nieobjętej trzeba wystąpić do starostwa powiatowego o wydanie warunków zabudowy. Możesz o nie wystąpić ty, nie musisz być właścicielem gruntu (każdy może)

robert skitek
12-01-2005, 07:51
jesli plan jest robiony aktualnie przez gminę to WZ nie wydadzą - będą czekać na plan

Jerzysio
12-01-2005, 08:05
... zacznij szukać innej działki 8)
Pozdro
J

Lukrecja
12-01-2005, 08:10
jesli plan jest robiony aktualnie przez gminę to WZ nie wydadzą - będą czekać na plan
no co ty!! bez jaj! :) a poza tym, jeśli plan jest w trakcie przygotowywania to to oznacza, że istnieje studium i tam można zajrzeć.

robert skitek
12-01-2005, 08:33
zajrzec to i mozna, ale urzedy wstrzymują wydanie WZ jesli przystąpiły juz do uchwalenia planu

rafałek
12-01-2005, 08:43