PDA

Zobacz pełną wersję : Mój pierwszy wpis - witam serdecznie wszystkich Forumowiczów



zoner
01-02-2005, 21:31
Tak więc chętnie przyłączę się do Waszego zacnego grona, bo w blokowisku już dłużej nie wytrzymam.
Jestem jeszcze na samym początku - na etapie szukania działki, ale najtrudniej podjąć stanowczą decyzję, a potem zacząć - dalej jakoś się pchnie ;)
Na dzień dzisiejszy jestem "zielony" ale mam nadzieję poduczyć się trochę przy Was.
Podoba mi się jeden projekt, myślę, że w miarę tani w realizacji, dobrze przemyślany, nie przekombinowany i klasyczny - taki jak lubię. Małżonce też się podoba, więc to już coś :)
Rzućcie proszę okiem na niego czy warto byłoby coś poprawić, na coś szczególnego zwrócić uwagę?
Czy ktoś orientuje się ile kaski trzeba "wytrzepać" na takie marzenie? Wyliczenia na stronie Agrobispu jakoś do mnie nie przemawiają (coś za tanio liczą).
Lokalizacja to niestety Warszawa :(
Projekt: http://www.agrobisp.com.pl/cgi-bin/store?action=display&item=353&usid=1

bobo30
01-02-2005, 21:51
Witam - dobrze trafiłeś - nie ma lepszego miejsca na zaczęcie budowy niż to forum :D moja budowa opiera się na wykonawcach tutaj poleconych. Jak na razie, tfu, tfu na psa urok... :lol: , wszystko idzie bardzo dobrze. No i cała moja wiedza pochodzi stąd i z Muratorów. W razie problemów zawsze ktoś coś dobrego doradzi.
Domek sympatyczny i tani w budowie. Musisz liczyć co najmniej 1500 zl za m2 pow. użytkowej juz po wykończeniu plus 10%. Czyli pewnie wydasz 250-300 tyś - zależy od wykończenia. Niestety ceny materiałów ciągle idą w górę. :(
powodzenia

Grzesiek13
01-02-2005, 21:53
Ja też witam :D

rafałek
01-02-2005, 22:00
Domek fajny i ustawny na działce, no chyba, że kupicie pole golfowe to może być lekko za mały :wink: :lol:
Jeśli macie samochód (lub chcecie takowy posiadać) to wnioskuję, że decydujecie się na wiatę lub osobny garaż?
Życzę trafnych wyborów i szybkiej realizacji marzeń.

robert skitek
01-02-2005, 22:08
witam i powodzenia życzę,