PDA

Zobacz pełną wersję : formalności .. od momentu zakupu działki do wprowadzenia się



mendas
20-02-2005, 13:46
właśnie kupuję działkę i jeszcze nigdzie nie znalazłem nic na temat wszystkich formalności od początku do samego końca. Moja prośba: postarajcie się niczego nie pomijać... jestem laikiem i potrzebuję pomocy... działka bez przyłączy ogrodzenia i tyle...

thalex
20-02-2005, 14:08
Ale tego jest sporo,
kup Murator 2/2005, w Twoim przypadku postaraj się o ten Murator bardzo, może jeszcze gdzieś na jakiejś stacji benzynowej będzie, jest tam własnie to dokładnie opisane.

Witamy na forum! Dobrze, że kupiłeś działkę bo niby dlaczego miałbyś mieć lepiej niż my :D

agniesia
20-02-2005, 15:10
Dobrze, że kupiłeś działkę bo niby dlaczego miałbyś mieć lepiej niż my :D
:lol: :lol: Sama prawda.

Witaj Mendas. Rzeczywiscie najlepiej Murator 2.2005 jak wspomnial Thalex. Wszystko krok po kroku opisane.

mendas
20-02-2005, 18:00
DZIĘKI ZA ZAINTERESOWANIE !!!
niestety nie mam tego numeru i chcyba nie uda mi się go zdobyć...
powiedzcie mi jednak ŁOPATOLOGICZNIE... co z kim i gdzie????
wystąpiłem z wnioskiem o ust. war zabudowy.. teraz notariusz??? kto rozrysuje mi przyłącza??? kto naniesie domek na plan??? itd.. itd ..
POMOCY!!!!!

agniesia
20-02-2005, 19:16
A masz juz projekt, masz juz swojego architekta - do proj indywidualnego lub adaptacji?

Nami pokierowala pani architekt.

Notariusz- czyli dopiero chcesz kupic dzialke? Wiecej szczegolow potrzeba.

My mielismy dzialke od rodzicow, wiec notariusz byl nam potrzebny do przeniesienia wlasnosci. Potem oczywiscie wypis z KW, bo potrzebne do urzedu.
Wystapiles o warunki zabudowy, czyli nie ma planu zagospodarowania w Twojej gminie? Moze to dlugo potrwac. Poczytaj moze dzial Dzienniki budowy. Moze znajdziesz kogos z podobna sytuacja. Moze nawet w Twojej miejscowosci.

Po warunki na przylacza wystapisz dopiero jak bedziesz mial dokument potwierdzajacy prawo dysponowania nieruchomoscia.