PDA

Zobacz pełną wersję : Pilarka tarczowa akumulatorowa czy elektryczna?



matro
14-01-2017, 20:02
Witam borykam się z problemem wyboru pilarki tarczowej chodzi o zasilanie nie wiem jaki rodzaj wybrać.
będę te pilarkę normalnie użytkował hobbistycznie jestem stolarzem ale dużo czasu spędzam na budowie i w wykończeniówce czasem się blat przytnie czasem panel i jakąś łatę na dachu. Mam do wyboru kilka firm Dewalt Ryobi Makita AEG poza tym jestem młodym przedsiębiorcą i i dlatego proszę o rade albo sugestie.

perm
16-01-2017, 18:33
Witam borykam się z problemem wyboru pilarki tarczowej chodzi o zasilanie nie wiem jaki rodzaj wybrać.
będę te pilarkę normalnie użytkował hobbistycznie jestem stolarzem ale dużo czasu spędzam na budowie i w wykończeniówce czasem się blat przytnie czasem panel i jakąś łatę na dachu. Mam do wyboru kilka firm Dewalt Ryobi Makita AEG poza tym jestem młodym przedsiębiorcą i i dlatego proszę o rade albo sugestie.Elektryczna.

mayek
16-01-2017, 20:10
Elektryczna.

I sieciowa :lol2:

wiesiek6308
16-01-2017, 20:46