PDA

Zobacz pełną wersję : Tani granit co sądzicie????



beniuDW
19-05-2017, 12:19
Chcę zrobić blaty w łazienkach z granitu Galaxy Star, ale ceny sa dość wysokie.
Znaleźliśmy tanie kamieniarsstwo, podobno sprowadzają kamień kontererami stąd taka cena. Jeśli chodzi o kamień to jestem laikiem, kieruję się wyglądem i ceną.

Co sądzicie? http://omm.rocks/produkty/star-galaxy/#191
W innych firmach ceny od 900 zł wzwyż.

Czy to podejrzana cena Waszym zdaniem? Jakaś podróba, chińszczyzna?

kaszpir007
19-05-2017, 21:19
Wierzysz w cuda ???

Jesli u większosci taki granit kosztuje powiedzmy 800-1000zł za m2 a ktoś oferuje Ci go za 200-300zł to ????

Zapewne polega to na tym . Zamów sobie blaty , wpłać całość i czekaj aż "zapełnią kontener" i Ci go dostarczą , albo może inaczej , jak znajdzie się więcej naiwnych na tyle dużo że będzie można "zlikwidować" firmę i cieszyć się zyskiem ;)

Myślisz że ta firma jeśl miała by takie same ceny to by sama go nie sprzedawała bezpośrednio ?

Przecież od razu widać że to wałek ...

Piencu
19-05-2017, 21:48
Ja też szukam i wyjaśniono mi różnice miedzy 500zl z portalu a 1000 z zakładu... ta druga cena zawiera juz gotowy produkt..
Trzeba dokładnie wczytywać sie w różnice...

Piencu
19-05-2017, 21:50
Wierzysz w cuda ???

Jesli u większosci taki granit kosztuje powiedzmy 800-1000zł za m2 a ktoś oferuje Ci go za 200-300zł to ????

Zapewne polega to na tym . Zamów sobie blaty , wpłać całość i czekaj aż "zapełnią kontener" i Ci go dostarczą , albo może inaczej , jak znajdzie się więcej naiwnych na tyle dużo że będzie można "zlikwidować" firmę i cieszyć się zyskiem ;)

Myślisz że ta firma jeśl miała by takie same ceny to by sama go nie sprzedawała bezpośrednio ?

Przecież od razu widać że to wałek ...
A nie napisali tam czasem,
"