PDA

Zobacz pełną wersję : oczko wodne + grill



jurgin
10-04-2005, 19:20
witam,
jestem totalnym amatorem i bardzo mi imponujecie waszymi doswiadczeniami, narazie z braku mozliwosci i wieku przypadlo mi mniej przyjemne zadanie i w zwiazku z nim moje pytania.
- oczko wodne - dziura w ziemi wylozona folia z mala fontanna, woda stala przez zime, jest pelno lisci - jak to wyczyscic?!
- ruszt od grilla - dawno nie czyszczony, probowalem plynem do mycia szyb kominkowych ale nie wiele pomoglo, pod brudem wyglada jakby byl zardzewialy, czym to potraktowac? papierem sciernym czy czyms takim?

no i trzecie najwazniejsze - chcialbym zbudowac grilla cos podobnego do tego http://www.muratordom.pl/8084_3566.htm prosze o wszelkie rady, bo nigdy nic nie budowalem, jakie cegly, jak je klasc, nie chcialbym robic z 'miska' na wegiel, tylko z plyta z kamienia, jaka plyte uzyc, czy cegly to wytrzymaja?
z gory dziekuje za wszelkie porady i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedzi.
pozdrawiam
jurgin

ps. jeszcze jedno pytanie, przy drewutni jest miejsce do robania drewna, rosla tam trawa ale wszystko zostalo wydeptane, co proponujecie zamiast? jakas kostke brukowa albo moze cos innego?
dzieki :)

jurgin
10-04-2005, 21:02
wyczytalem ze na taki grill najlepiej uzyc cegle klinkierowa, zaczalem szukac w sieci i widze ze srednio ceny zaczynaja sie od 2zl/szt
jesli sie myle to wyprowadzcie mnie z bledu, bo w takim wypadku koszt samych cegiel przy moim pomysle przekraczalby grubo 500zl :P

Sp5es
11-04-2005, 00:24
Wymyć ew. wdorotlenkiem sodu (sadze).
Jesli masz rdze, to wodorotlenek spoteguje optyczna korozje.

Mozna spiaskowac, tylko czy warto. Ew. szczota druciana na wiertarke.

Rdza czesciowo wyredukuje sie przy kolejnej akcji grill...

Kup sobie ruszt z kwasowki, skonczy sie polowa problemow.

Cegla na grill - z klinkieru - zwykla cegla nasiąka. Napije się wody i przymarznie, to ją porozsadza.

SATAn_
28-04-2005, 14:11