PDA

Zobacz pełną wersję : Defro Delta Ekopell



gramnabasi(e)
31-05-2017, 06:32
Witam wszystkich miłośników kotłów,
Mój stary piec ( śmieciuch ) robiony przez małego rzemieślnika z okolicy nie długo wyzionie ducha, dlatego zacząłem rozglądać się za nowym piecem.
Wiem, że jest już sporo tematów o kotłach pelletowych, ale na żadnym nie spotkałem wzmianki o:
Defro Delta Ekopell
Na stronie Defro, jest napisane, że to "nowość" i, że ma sprawność sięgającą 94 % co jest chyba najlepszym wynikiem z wszystkich pieców pelletowych tej firmy. Może znajdzie się ktoś kto się zna na kotłach? i powie mi coś o tym kociołku?
I co sądzicie ogólnie o firmie Defro? Jestem zielony jeśli chodzi o kotły.

Mam 200 m2 do ogrzania. Dom ocieplony.

MSI2017
01-06-2017, 13:53
Podpinam się pod temat. Też jestem przed wyborem pieca. I chce zakupić na pellet z rusztem awaryjnym wiem że w Delta Ekopell mogą zamontować. Rozważam też jest Kostrzewa Twin Bio Luxury i coś z Firmy SAS

Barliniak
02-06-2017, 21:06
Na stronie Defro, jest napisane, że to "nowość" i, że ma sprawność sięgającą 94 % co jest chyba najlepszym wynikiem z wszystkich pieców pelletowych tej firmy. Może znajdzie się ktoś kto się zna na kotłach? i powie mi coś o tym kociołku?
I co sądzicie ogólnie o firmie Defro? Jestem zielony jeśli chodzi o kotły.
.Niska cena i ta sprawność nic tylko brać:) a zwróciłeś uwagę że ten kociołek nie ma wentylatora wyciągowego który stabilizuje pracę?.Jak widzisz do czyszczenia wymiennika pionowego w tym kociołku nie ma tam nawet żadnej "wajchy" .Już widzę jak ściągasz tą górną pokrywę.:) Jak nie ściągniesz to z tych papierowych 94% tam nie wiele zostanie po tygodniu :)Ja tam w dokumentacji co innego wyczytałem i co innego jest na stronie więc nie wiadomo ile tak naprawdę jest a na te 94% to trzeba z przymrużeniem oka patrzeć.

drakan83
02-06-2017, 23:25