PDA

Zobacz pełną wersję : uszkodzenie fundamentu przy zasypywaniu - co robić?



basia2017
24-08-2017, 09:20
Drodzy Muratorzy, w temacie budowy domu jestem totalnie zielona. Dlatego proszę mi wybaczyć jeśli coś źle lub mało fachowo napiszę. Na naszej budowie powstały już fundamenty. Przedwczoraj zaczęliśmy zwozić na działkę piach do ich zasypywania. Przywozimy piach, ponieważ budujemy się na glinie. Do środka sypiemy piach, a trzeba go dużo bo po postawieniu fundamentów mają one dobrze ponad metr (chodzi mi o wysokość fundamentu z bloczka, jest chyba 7 bloczków co daje ponad 1 m.) i tą dziurę zasypujemy piachem. Z zewnątrz budynku obsypujemy fundament gliną / gliniastą ziemią z wykopu. Z racji tego, że nam się nie przelewa ;) postanowiliśmy, że zasypiemy fundamenty sami żeby co nieco zaoszczędzić. Do pomocy wzięliśmy znajomego, który ma ciągnik z łychą. No i teraz powiem Wam jak przebiegało to zasypywanie, bo mam parę wątpliwości... Kompletnie się na tym nie znam i proszę Was o radę.